Znajdź informacje

Dobra oglądalność "Drugiej szansy" w TVN, ponad 2,5 mln widzów


« lista artykułów
2016-02-17

Premierowy odcinek serialu "Druga szansa" obejrzała w poniedziałek, 15 lutego w TVN ponad 2,5 mln widzów. Stacja w czasie debiutu nowej produkcji była liderem rynku. Serial opowiada o losach Moniki Boreckiej (w tej roli Małgorzata Kożuchowska), która w wyniku intrygi traci doskonałą pracę, pieniądze i kochającego mężczyzną u swojego boku.

Pierwszy odcinek nowego serialu TVN obejrzało średnio 2,58 mln widzów. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, pozwoliło to stacji być w poniedziałkowym paśmie wieczornym liderem rynku (17,56 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 20,56 proc. w grupie komercyjnej). Nieco ponad 4,5 mln osób zobaczyło przynajmniej 60 sekund serialu.

Monika Borecka (w tej roli Małgorzata Kożuchowska), to kobieta sukcesu. Ceniona agentka gwiazd ma doskonałą pracę, pieniądze i kochającego mężczyznę u swego boku. Ale w wyniku intrygi w dniu czterdziestych urodzin traci wszystko. Odrzucona przez show-biznes i zostawiona przez przyjaciół musi poukładać swoje życie od nowa.

Foto: TVN

bak

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top