Znajdź informacje

Waldemar Gasper nowym szefem biura reklamy Telewizji Polskiej


« lista artykułów
2016-02-24

Decyzją zarządu Telewizji Polskiej Waldemar Gasper został nowym szefem biura reklamy TVP. Zastąpi na tym stanowisku Marcina Gudowicza, który rozstaje się ze spółką za porozumieniem stron. Jeszcze na początku lutego Centrum Informacyjne TVP stanowczo dementowało informację o kolejnych zmianach personalnych w biurze reklamy.

Pod koniec stycznia z funkcji wicedyrektora biura reklamy TVP ds. strategii zrezygnował Mariusz Wyglądała. Kilka dni póniej w mediach społecznościowych informowano o kolejnych wypowiedzeniach w biurze reklamy Telewizji Polskiej. Na informacje te reagowało wtedy Centrum Informacji TVP, które stanowczo dementowało te doniesienia. W połowie stycznia brak zmian, również tych personalnych, w biurze reklamy zapowiadał na konferencji prasowej prezes TVP Jacek Kurski.

Wczoraj o nominacjach w biurze reklamy TVP poinformował zespół rzecznika. Stanowisko dyrektora objął Waldemar Gasper będący ekspertem z obszaru zarządzania mediami oraz realizacji nowych projektów biznesowych na rynku marketingowym, który współpracował z TVP w latach 1994-96, gdy współtworzył strategię programową TVP1 i kierował redakcjami publicystyki społeczno-kulturalnej. Następnie prowadził kampanią wyborczą AWS i był doradcą premiera Jerzego Buzka ds. polityki kulturalnej i środków masowego przekazu. W późniejszych latach współtworzył strategię programową telewizji Puls.

Oprócz Waldemara Gaspera do zespołu biura reklamy dołączają też dwie inne osoby - Małgorzata Szelenbaum będzie pełnić funkcję zastępcy dyrektora, a Wojciech Kowalczyk zostanie wicedyrektorem ds strategii.

Foto: TVP

bak.

Zobacz także

Marketerze - ile wydajesz na działania marketingowe online? [BADANIE]
Obecna komunikacja e-marketingowa niemal w niczym nie przypomina już tej sprzed lat. W WhitePress® postanowiliśmy przekonać się, na co i dlaczego idą największe pieniądze w obrębie marketingu ...
Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia ...
700 tys. widzów programu "Googlebox. Przed telewizorem”
Świetne wyniki oglądalności zanotował program „Googlebox. Przed telewizorem”. W czasie nadawania programu, TTV był 3 najchętniej oglądanym kanałem, za TVN ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top