Znajdź informacje

TVP nie zrezygnuje z "Klanu” i "M jak miłość”, ale musi zmienić umowy


« lista artykułów
2016-03-02

W związku z medialnymi doniesieniami o końcu produkcji seriali "Klan” i "M jak miłość” Telewizja Polska wydała komunikat, w którym informuje, że informacje podawane w mediach są "nieprawdziwe". Jak czytamy w oświadczeniu, intencją TVP jest dalsza emisja tych seriali. - Nie zależy to jednak wyłącznie od Telewizji Polskiej - czytamy w oświadczeniu.

Zdaniem obecnych władz TVP, system produkcji seriali stworzony przez poprzednie zarządy okazał się skrajnie niekorzystny dla TVP i doprowadził do sytuacji, w której seriale o wielomilionowej widowni przynoszą Telewizji Publicznej wielomilionowe straty. - To sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem i interesami Polaków utrzymującymi media publiczne - czytamy.

Dlatego konieczna jest pilna zmiana organizacji produkcji seriali z udziałem producentów zewnętrznych. - Zarząd TVP pod kierownictwem prezesa Jacka Kurskiego podjął już intensywne prace nad nowym modelem produkcji oraz przeprowadził już pierwsze udane renegocjacje kontraktów zawartych przez poprzedników. Wywołało to zrozumiałe poruszenie w zainteresowanych środowiskach - brzmi komunikat.

- Liczę, że negocjacje prowadzone z producentami zakończą się pozytywnie i seriale staną się opłacalne, zaczną na siebie zarabiać, dzięki czemu będą mogły pozostać na antenie. Dotychczasowy model stopniowo zastąpimy nowym, bardziej efektywnym dla TVP. Otwieramy się na kontakty z twórcami, aby pozyskać z rynku najlepsze projekty. Procesem produkcji i jego kosztami w większym stopniu niż dotąd zarządzać będzie TVP. Nie może być tak, żeby wielomilionowe produkcje przekładały się na wielomilionowe straty - wyjaśnia prezes TVP Jacek Kurski.

Foto: TVP

bak

Zobacz także

Marketerze - ile wydajesz na działania marketingowe online? [BADANIE]
Obecna komunikacja e-marketingowa niemal w niczym nie przypomina już tej sprzed lat. W WhitePress® postanowiliśmy przekonać się, na co i dlaczego idą największe pieniądze w obrębie marketingu ...
Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia ...
700 tys. widzów programu "Googlebox. Przed telewizorem”
Świetne wyniki oglądalności zanotował program „Googlebox. Przed telewizorem”. W czasie nadawania programu, TTV był 3 najchętniej oglądanym kanałem, za TVN ...
Komentarze
Jaro Aleks Cern 2016-03-03, 01:41
Akurat, te decyzje popieram, jeśli umowy były "rozbujane finansowo". Jak dla mnie, te seriale robione są dla moherowej widowni i chyba nikt inteligentny nie ogląda tego "badziewia"...
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top