Znajdź informacje

Nowe logo Polskiej Agencji Kosmicznej kosztowało 15 tys. zł


« lista artykułów
2016-03-11

Nowe logo zaprezentowała Polska Agencja Kosmiczna (POLSA), która za projekt zapłaciła 15 tys. zł. To niebieski trójką z biało-czerwonym kołem w środku. Podobne koło, tyle że niebieskie, znajduje się na zewnątrz. Logo zaprojektował prof. Mieczysław Wasilewski, uznany grafik i plakacista. Opinie na temat pracy są podzielone.

POLSKA w miniony roku ogłosiła konkurs na projekt nowego logo. Na konkurs nadesłano ok. 400 projektów, ale ostatecznie do wybrania zwycięskiej pracy nie doszło. W tej sytuacji władze agencji postanowiły wybrać artystę o uznanej marce, który zaprojektował logo. Wybór padł na prof. Wasilewskiego. Wczoraj doszło do oficjalnego zaprezentowania pracy.

Polska Agencja Kosmiczna za projekt nowego logo zapłaciła 15 tys. zł.

bak

Zobacz także

Mistrzostwa świata - najłatwiejsza grupa według bukmacherów
Według analizy wykonanej przez bukmacherów, najłatwiejszą grupą podczas tegorocznego mundialu w Rosji będzie grupa B. Reprezentacje Hiszpanii i Portugalii nie ...
Eurowizja w TVP. Gromee i Lukas Meijer w półfinale
Telewizja Polska pokaże na antenach TVP1 i TVP Polonia dwa półfinały 8 i 10 maja (wtorek, czwartek) oraz finał 12 ...
TVN podjął decyzję. Będzie trzeci sezon "Diagnozy"
Po olbrzymim sukcesie premierowego sezonu serialu „Diagnoza” i rewelacyjnej oglądalności odcinków nowej serii, telewizja TVN podjęła decyzję o kontynuacji zdjęć. ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top