Znajdź informacje

TVP Sport najchętniej oglądanym kanałem sportowym


« lista artykułów
2016-03-23

TVP Sport był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w minionym tygodniu w grupie 16-59. Średnie udziały w rynku telewizyjnym wyniosły 0,42 proc. Największy wpływ na wynik stacji miały transmisje z tenisowego turnieju WTA w Indian Wells, gdzie Agnieszka Radwańska doszła do półfinału.

Najchętniej oglądanym programem ze wszystkich kanałów sportowych było właśnie spotkanie polskiej tenisistki z Jeleną Janković: 391 tys. widzów (514 tys. w najwyższym momencie oglądalności), udziały 3,06 proc. Bardzo duże zainteresowanie wzbudził także pojedynek Agnieszki Radwańskiej z Sereną Williams, biorąc pod uwagę porę rozgrywania meczu (godz. 3:00 w nocy z piątku na sobotę): 64 tys. widzów, ale udziały wyniosły aż 7,75 proc.

Dużą widownię miały także transmisje z halowych mistrzostw świata w lekkiej atletyce, które odbywały się w Portland. Reprezentacja Polski wywalczyła na nich trzy medale: srebrny sztafety kobiecej 4x400 m i dwa brązowe: Kamili Lićwinko (skok wzwyż) i Piotrka Liska (skok o tyczce). Największe zainteresowanie wzbudziła sobotnia transmisja z sesji eliminacyjnej: 109 tys. widzów, udziały 0,72 proc.

bak

Zobacz także

Co to są aplikacje mobilne i jak działają?
Aplikacje mobilne są dobrze znane wszystkim użytkownikom smartfonów. Bez nich nie można wyobrazić sobie korzystania z płatności internetowych, oglądania filmów ...
Stały czy zmienny adres IP?
Zadaniem adresu IP jest identyfikowanie poszczególnych urządzeń w sieci. W zależności od tego, z jakiej usługi korzystamy, nasz adres IP ...
Content marketing - co to jest i czy się opłaca?
Od kilku dobrych lat w świecie marketingu powtarza się zdanie "Content is the king". Czy rzeczywiście treści mają aż takie ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top