Znajdź informacje

Podstawy e-handlu: szybka dostawa i bezpieczne płatności (materiał partnera)


« lista artykułów
2016-03-24

Najważniejsze wyzwania, jakie stoją aktualnie przed e-commerce, wiążą się z utrzymaniem konkurencyjności tego sektora oraz zachowaniem tempa rozwoju e-handlu w Polsce. Konieczne jest szybkie i skuteczne dostosowywanie się do potrzeb rynku oraz innowacyjność. Dla komfortu klientów niezbędne jest dostosowywanie do ich potrzeb szybkich metod dostawy produktów oraz pełne bezpieczeństwo dokonywanych przez Internet płatności.

Bezpieczeństwo płatności kluczowe dla klientów

Choć rośnie liczba transakcji realizowanych bezgotówkowo, to wciąż popularnością cieszy się dostawa z płatnością przy odbiorze. Z jednej strony jest to związane z głęboko zakorzenionymi postawami i przyzwyczajeniami konsumentów, głównie tych starszych, z drugiej – z brakiem zaufania do płatności internetowych.

Naprzeciwko oczekiwaniom klientów wychodzą operatorzy płatności internetowych, wśród których liderem pozostaje PayU. Przelew internetowy, choć wciąż będący najpopularniejszą metodą płatności za zakupy w Internecie, przestał klientom wystarczać. W sklepach internetowych zagościły na stałe raty online, przelewy pay-by-link, a aktualnie popularność zdobywa sobie płacenie za zakupy jednym kliknięciem, ułatwiające robienie zakupów przy pomocy urządzeń mobilnych. Korzystając z usług sprawdzonego i uznanego operatora płatności klient może być pewien, że płatność dotrze do kontrahenta. I to tak szybko, jak to możliwe – nawet w jedną sekundę. Aby przekonać społeczeństwo do płatności bezgotówkowych konieczna jest nie tylko promocja tych usług, ale i działalność edukacyjna.

Przyspieszenie transakcji

Błyskawiczne płatności pozwalają znacząco przyspieszyć realizację zakupu. Dzięki nowoczesnym systemom możliwa jest również większa automatyzacja procesu zakupowego, co wpływa na skrócenie czasu od zakupu do dostawy. Z perspektywy klienta podstawową przewagą zakupów internetowych jest komfort, ale i szybkość realizacji zamówienia.

Aby transakcje mogły być realizowane szybko, konieczne jest nie tylko sprawne realizowanie płatności, ale i samego zamówienia. A do tego konieczne jest inteligentne zarządzanie zasobami, szczególnie tymi, które mają dużą rotację, oraz dostępność towaru w magazynie. Wraz ze wzrostem branży e-commerce rośnie również znaczenie obsługi logistycznej tego kanału sprzedaży. Małe i średnie przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na własną, niezależną od podwykonawców obsługę logistyczną, jednak więksi dostawcy produktów korzystają z usług firm zajmujących się magazynowaniem i dostarczaniem produktów do klienta. Skrajną formą, w stosunku do obsługi własnej przedsiębiorstwa, jest one stop e-commerce, czyli kompleksowa obsługa sklepów internetowych nie tylko w aspekcie logistycznym, ale i obsługi klientów, działań marketingowych, rozwiązań informatycznych, finansowych i księgowości. Takie rozwiązanie, póki co, nie jest zbyt szeroko rozpowszechnione w Polsce.

 

Zobacz także

Jak usprawnić sprzedaż biletów w kinach i teatrach?
Zainteresowanie wydarzeniami kulturalnymi wciąż wzrasta, a oferta koncertów, spektakli, pokazów i innych atrakcji, zwłaszcza w dużych miastach, jest niezwykle bogata. ...
Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top