Znajdź informacje

Rekordowe wyniki TVN Turbo, udany debiut "Wojen samochodowych"


« lista artykułów
2016-04-08

W marcu udział kanału TVN Turbo w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 0,88 proc. Poprzedni rekordowy wynik w tej grupie, pochodzi z listopada 2014 (0,85 proc.). Widzowie stacji najchętniej wybierali produkcje własne kanału. Najchętniej oglądanym programem w marcu był debiutujący na antenie cykl "Wojny samochodowe".

Dużą oglądalność w marcu zgromadziła również interwencyjna "Turbo kamera” oraz nowy, szósy sezon programu Kuby Klawitera - "Nowy gadżet”. Zwiększa się również czas poświęcony na oglądanie danego programu przez widza w ciągu doby (ATS), w marcu wzrósł on o ponad cztery minuty w porównaniu do roku ubiegłego.

Widzowie TVN Turbo nie tylko chętnie wybierają produkcje z oferty kanału, ale równie chętnie i mocno angażują się w to, co oferuje im popularny profil stacji na FB. Autorski materiał stacji z 81-letnią mieszkanką Katowic jeżdżącą najmocniejszą wersją Subaru WRX STI (luty 2016) to rekordowy post, dotarł aż do 3,1 mln użytkowników.

Foto: TVN

bak

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top