Znajdź informacje

1,4 mln widzów śledziło zmagania piłkarzy ręcznych w Polsacie


« lista artykułów
2016-04-14

Rywalizująca w turnieju kwalifikacyjnym do Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro reprezentacja Polski piłkarzy ręcznych przyciągała średnio przed ekrany telewizorów ponad 1,4 mln widzów. Największą widownię zebrało sobotnie spotkanie z Chile, w którym Polacy zapewnili sobie awans na olimpiadę.

Sobotni pojedynek w Polsacie Sport i Polsacie Sport News oglądało 1,44 mln widzów, a łącznie oba kanały zanotowały udziały na poziomie 9,3 proc. wśród wszystkich widzów i 8,5 proc. w grupie komercyjnej. Niewiele mniej, bo 1,43 mln kibiców, oglądało mecz z Tunezją o zwycięstwo w turnieju. Przełożyło się to na udziały ponad 8,7 proc. w grupie 4+ i 7,4 proc. w grupie 16-49.

Piątkowe zwycięstwo nad Macedonią przyciągnęło nieznacznie mniej, bo 1,26 mln widzów, co zapewniło obu antenom 8,3 proc. SHR w grupie wszystkich badanych i 8,7 proc. SHR w grupie 16-49.

bak

Zobacz także

Lato 2018: Gdzie na wakacje?
Dynamiczny rozwój branży turystycznej, a także coraz zasobniejszy portfel przeciętnego polskiego turysty sprawiają, że preferencje turystyczne Polaków ulegają zmianie. Choć ...
Rekordowy piłkarski wtorek. TVP1 liderem dnia
Rekordowe pasmo piłkarskiego wtorku w TVP1. 9,7 mln widzów oglądało w szczytowym momencie trzymający w napięciu mecz Polski z Koreą ...
Rekordowa oglądalność "Milionerów"
To był długo wyczekiwany moment! Polska edycja teleturnieju doczekała się nowej zwyciężczyni, którą została przesympatyczna, emerytowana nauczycielka języka polskiego – ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top