Znajdź informacje

1,4 mln widzów śledziło zmagania piłkarzy ręcznych w Polsacie


« lista artykułów
2016-04-14

Rywalizująca w turnieju kwalifikacyjnym do Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro reprezentacja Polski piłkarzy ręcznych przyciągała średnio przed ekrany telewizorów ponad 1,4 mln widzów. Największą widownię zebrało sobotnie spotkanie z Chile, w którym Polacy zapewnili sobie awans na olimpiadę.

Sobotni pojedynek w Polsacie Sport i Polsacie Sport News oglądało 1,44 mln widzów, a łącznie oba kanały zanotowały udziały na poziomie 9,3 proc. wśród wszystkich widzów i 8,5 proc. w grupie komercyjnej. Niewiele mniej, bo 1,43 mln kibiców, oglądało mecz z Tunezją o zwycięstwo w turnieju. Przełożyło się to na udziały ponad 8,7 proc. w grupie 4+ i 7,4 proc. w grupie 16-49.

Piątkowe zwycięstwo nad Macedonią przyciągnęło nieznacznie mniej, bo 1,26 mln widzów, co zapewniło obu antenom 8,3 proc. SHR w grupie wszystkich badanych i 8,7 proc. SHR w grupie 16-49.

bak

Zobacz także

Rekordowe zyski TVP w trakcie mundialu w Rosji
Mistrzostwa Świata w Rosji są rekordowe pod względem zysków dla Telewizji Polskiej. Wbrew medialnym doniesieniom, odpadnięcie Polaków z rozgrywek nie ...
Dlaczego pożyczki online stały się tak popularne?
Sektor pożyczek online w Polsce rośnie błyskawicznie, a przez Internet pożyczają przedstawiciele różnych grup społecznych, w tym Polacy osiągający wysokie ...
„AMERYKA EXPRESS” w Peru i Ekwadorze
Zakończyły się zdjęcia do nowej odsłony podróżniczego reality „Ameryka Express”. Tym razem trasa wyścigu wiodła przez dwa państwa Ameryki Południowej: ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top