Znajdź informacje

VOD Telewizji Polskiej ze znaczącym wzrostem na rynku


« lista artykułów
2016-05-19

Serwisy VOD Telewizji Polskiej wyprzedziły Cyfrowy Polsat i zajmują trzecią pozycję wśród polskich bezpłatnych serwisów wideo na żądanie pod względem liczby realnych użytkowników. Serwisy są też liderem na urządzeniach mobilnych.

W kwietniu ponad 2,6 mln użytkowników (czyli ponad 10 proc. wszystkich internautów) odwiedziło serwisy VOD TVP, wygenerowano ponad 27 mln odsłon. Zanotowały one najwyższy wzrost zasięgu na rynku serwisów VOD (37 proc. w zakresie ruchu na komputerach stacjonarnych) w porównaniu z danymi z kwietnia 2015 r. - jak pokazują dane z badania gemiusAudience.

Biorąc pod uwagę mobilne odsłony (ponad 7,3 mln w kwietniu 2016), serwisy TVP VOD znajdują się na 1 miejscu, wyprzedzając Player.pl oraz Vod.pl. W kwietniu 2016 r. użytkownicy wygenerowali ponad 7 mln odsłon mobilnych. Dynamiczny wzrost oglądalności VOD TVP to efekt konsekwentnej realizacji strategii koncentrowania treści na własnej platformie. Telewizja Polska udostępnia na VOD swoje własne treści oraz inwestuje w pozycje zagraniczne.

W najbliższym czasie TVP umożliwi widzom transmisje na żywo w Internecie meczów towarzyskich reprezentacji, 11 meczów Euro 2016 oraz relacje z jednego z największych turniejów e-sportu ESPORT NOW 2016.

bak

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top