Znajdź informacje

Opole podbiło serca widzów TVP


« lista artykułów
2016-06-07

Blisko czternaście milionów osób obejrzało 53. Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu w TVP1 i TVP Polonia w dniach 3-5 czerwca. Bezkonkurencyjny okazał się koncert "Grand Prix Publiczności - Złote Opole”, podczas którego wybierano największy hit w historii opolskiego festiwalu. Pierwszą część obejrzało na antenie Telewizji Polskiej ponad 3,1 mln widzów przy udziałach w rynku 26,5 proc.

Również sobotni wieczór należał do TVP. "SuperPremiery” zainteresowały 2,76 mln widzów TVP1 i TVP Polonia przy udziałach 22,5 proc., a "SuperJedynki” - 1,69 mln widzów (udziały 22,3 proc.). Piątkowy koncert debiutantów, którzy w tym roku po raz pierwszy mieli możliwość zaprezentowania własnej, różnorodnej muzyki obejrzało 1,34 mln osób (udziały 21,4 proc.). 

Jak podało Centrum Informacyjne TVP, średnia widownia i udziały koncertów opolskich w TVP1 były wyższe niż średnie wyniki Polsat Superhit Festiwal 2016, który odbył się w dniach 27-29 maja. Średnia oglądalność telewizyjnej Jedynki wyniosła 2,35 mln widzów przy udziałach 23,11 proc. Natomiast średnia widownia Polsatu podczas transmisji sopockich koncertów ukształtowała się na poziomie 2,23 mln osób (udziały 20,5 proc.).

bak

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top