Znajdź informacje

Opole podbiło serca widzów TVP


« lista artykułów
2016-06-07

Blisko czternaście milionów osób obejrzało 53. Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu w TVP1 i TVP Polonia w dniach 3-5 czerwca. Bezkonkurencyjny okazał się koncert "Grand Prix Publiczności - Złote Opole”, podczas którego wybierano największy hit w historii opolskiego festiwalu. Pierwszą część obejrzało na antenie Telewizji Polskiej ponad 3,1 mln widzów przy udziałach w rynku 26,5 proc.

Również sobotni wieczór należał do TVP. "SuperPremiery” zainteresowały 2,76 mln widzów TVP1 i TVP Polonia przy udziałach 22,5 proc., a "SuperJedynki” - 1,69 mln widzów (udziały 22,3 proc.). Piątkowy koncert debiutantów, którzy w tym roku po raz pierwszy mieli możliwość zaprezentowania własnej, różnorodnej muzyki obejrzało 1,34 mln osób (udziały 21,4 proc.). 

Jak podało Centrum Informacyjne TVP, średnia widownia i udziały koncertów opolskich w TVP1 były wyższe niż średnie wyniki Polsat Superhit Festiwal 2016, który odbył się w dniach 27-29 maja. Średnia oglądalność telewizyjnej Jedynki wyniosła 2,35 mln widzów przy udziałach 23,11 proc. Natomiast średnia widownia Polsatu podczas transmisji sopockich koncertów ukształtowała się na poziomie 2,23 mln osób (udziały 20,5 proc.).

bak

Zobacz także

Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Na urlop kamperem: przygoda, wolność i co jeszcze?
Podróżowanie kamperem zyskuje na popularności jako forma urlopu, która łączy w sobie wolność, komfort i bliskość z naturą. W obliczu ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top