Znajdź informacje

"Ślub od pierwszego wejrzenia” - miłosny eksperyment w TVN


« lista artykułów
2016-07-30

Już we wrześniu na antenie TVN budzący wielkie emocje na całym świecie program „Ślub od pierwszego wejrzenia”. Ten kontrowersyjny eksperyment ma pomóc znaleźć wymarzoną połówkę tym osobom, które do tej pory nie miały szczęścia w miłości. Idealnego partnera lub partnerki będą dla nich szukać... naukowcy.

Co zrobić, gdy mimo wielu prób, nie udaje się znaleźć tej jedynej osoby? Czy prawdziwa miłość jest pisana każdemu z nas? Dlaczego tylko niektórym udaje się stworzyć szczęśliwy i trwały związek? To pytania, które stawia sobie wiele samotnych osób. Niektórzy z nich nie chcą jednak rezygnować z poszukiwania tej drugiej połówki. Chcą spróbować jeszcze raz… Dlatego tym razem swój los powierzą w ręce ekspertów.

Prof. Bogusław Pawłowski, antropolog z Uniwersytetu Wrocławskiego, Monika Staruch, seksuolog oraz dr Piotr Mosak, psycholog, będą szukać dla uczestników programu idealnej partnerki lub partnera. O doborze par zdecydują wyłącznie naukowe kryteria: testy psychologiczne, wzrost, zapach oraz dotychczasowe doświadczenie życiowe. Czy wybory ekspertów okażą się strzałem w dziesiątkę?

- Samotność to plaga naszych czasów, która dotyka coraz większą część społeczeństwa. Słyszymy o kolejnych rozwodach i rozpadających się związkach. Czy winę za to może ponosić także biologia? Podczas tego eksperymentu chcemy pokazać, że o sukcesie związku często decydują czynniki, których nie jesteśmy nawet świadomi - tłumaczy Grzegorz Madej, producent programu.

Na tych, którzy zdecydują się zaufać nauce i powiedzą „tak” nieznajomej osobie, będzie czekać piękne wesele i podróż poślubna. Jak na nagłą informację o ślubie zareagują ich bliscy? Czy uczestnicy programu dostaną wsparcie i zrozumienie ze strony swoich rodzin? Największym wyzwaniem będzie jednak wspólne mieszkanie – jak dotąd nieznane sobie osoby odnajdą się w codziennym życiu? Czy poradzą sobie z pierwszymi kryzysami i, co najważniejsze, czy połączy ich prawdziwa miłość? Odpowiedź już we wrześniu na antenie TVN!

Foto: TVN

bak

Zobacz także

Marketerze - ile wydajesz na działania marketingowe online? [BADANIE]
Obecna komunikacja e-marketingowa niemal w niczym nie przypomina już tej sprzed lat. W WhitePress® postanowiliśmy przekonać się, na co i dlaczego idą największe pieniądze w obrębie marketingu ...
Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia ...
700 tys. widzów programu "Googlebox. Przed telewizorem”
Świetne wyniki oglądalności zanotował program „Googlebox. Przed telewizorem”. W czasie nadawania programu, TTV był 3 najchętniej oglądanym kanałem, za TVN ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top