Znajdź informacje

"Wiadomości" TVP1 liderem serwisów informacyjnych


« lista artykułów
2016-10-17

Główne wydanie „Wiadomości” TVP1 emitowane w niedzielę, 17 października zgromadziło przed telewizorami ponad 4,3 mln widzów (udział w rynku 25,5 proc.). Najchętniej oglądanymi programami telewizyjnymi w miniony weekend był serial „Ranczo” oraz program „Rolnik szuka żony”.

Telewizyjna "Jedynka" po raz kolejny okazała się najchętniej wybieranym kanałem telewizyjnym w niedzielne wieczory. Niedzielny wynik "Wiadomości” jest najlepszy od 17 stycznia br., kiedy widownia w grupie 4+ wyniosła 4,4 mln (25,4 proc. udziałów w rynku). Średnie udziały głównego serwisu informacyjnego TVP1 jesienią kształtują się na poziomie 22 proc. i są lepsze od konkurencji.

Niezwykle popularny serial "Ranczo” (widownia w grupie 4+ i 16-59) oraz program "Rolnik szuka żony” (widownia w grupie 16-59) uzyskały w miniony weekend rekordowe wyniki w ramówce jesiennej i były dwoma najchętniej oglądanymi programami spośród wszystkich stacji ogólnopolskich. Niedzielny odcinek „Rancza” w grupie 4+ obejrzało 5,2 mln widzów (30,2 proc.), a program "Rolnik szuka żony” - 4,7 mln (30 proc.).

bak

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top