Znajdź informacje

"Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem jesiennej ramówki TVN


« lista artykułów
2016-10-19

"Ślub od pierwszego wejrzenia” gromadzi przed telewizorem średnio blisko 1,5 mln widzów, co przekłada się na prawie 20 proc. udziałów w grupie komercyjnej. Dzięki kontrowersyjnemu formatowi TVN jest liderem poniedziałkowego wieczornego pasma.

"Ślub od pierwszego wejrzenia” to budzący na całym świecie wielkie emocje eksperyment telewizyjny, w którym dobrane przez ekspertów pary poznają się dopiero na własnym ślubie. Program, od 3 października, można obejrzeć w poniedziałkowe wieczory na antenie TVN. Pierwsze trzy odcinki zgromadziły  średnio blisko 1,5 mln widzów, co dało stacji  20 proc. udziałów w grupie komercyjnej.

- Pomysł na pewno budził kontrowersje, zresztą nie tylko u nas. Ale myślę, że jeśli ktoś zaczął oglądać ten program to przekonał się, że nie ma tu żadnej zabawy uczuciami. To jest prawdziwe życie. Prowadzony na serio eksperyment, który skłania do zastanowienia się nad naturą związków dwojga ludzi - tłumaczy Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

Eksperci programu: prof. Bogusław Pawłowski, seksuolog Monika Staruch, psycholog Piotr Mosak dopasowali trzy pary: Ewę i Darka, Magdę i Krystiana oraz Natalię i Jacka. Do tej pory tylko pierwsza z par zdecydowała się powiedzieć „tak” nieznajomej osobie. Czy kolejni uczestnicy także zdecydują się na ten krok? Odpowiedź już w poniedziałek o godz. 22:30 na antenie TVN.

Foto: TVN

bak

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top