Znajdź informacje

Zbigniew Zamachowski nie chce promować Polskiego Radia


« lista artykułów
2016-10-31

Zbigniew Zamachowski miał przesłać do dyrekcji Polskiego Radia, by z anteny radiowej Trójki zniknęły nagrane przez niego dżingle - poinformował serwis Koduj24.pl. Aktor swój wniosek uzasadnia, że nie chce kojarzyć się ze zmianami, które od paru miesięcy wprowadza dyrekcja PR 3.

Zbigniew Zamachowski prawie sześć lat, z małą przerwą, zapraszał słuchaczy do "Trójki” swoim głosem. Robił to w trzynastu różnych wariantach, na przykład "Trójka. Program 3 Polskiego Radia” lub "Zapraszamy do Trójki” - minimum trzy razy w ciągu godziny, a w porannym i popołudniowym bloku nawet siedem razy na godzinę. Był głosem PR3 - czytamy na stronie koduj24.pl.

Od 8 stycznia nowe władze Polskiego Radia zwolniły z "Trójki" 10 osób, m.in. Jerzego Sosnowskiego, Marcina Zaborskiego, Tomasza Ławnickiego czy Michała Nogasia. Zdaniem portelu, te decyzje kadrowe we wszystkich przypadkach były pozamerytoryczne i podyktowane potrzebami politycznymi.

bak

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top