Znajdź informacje

Ponad 5 mln widzów meczu Legia - Real w TVP


« lista artykułów
2016-11-06

Środowe spotkanie Ligi Mistrzów pomiędzy zespołami Legii Warszawa a Realem Madryt wzbudziło wielkie zainteresowanie widzów. Średnie zmagania piłkarzy śledziło ponad 4,2 miliona widzów TVP1, a w szczytowym momencie o blisko 1,5 miliona więcej.

Co czwarty Polak, który miał włączony telewizor, oglądał ten historyczny mecz w telewizyjnej Jedynce - udziały wyniosły 27,5 proc. Transmisja spotkania Legia - Real z komentarzem Macieja Iwańskiego i Marcina Żewłakowa była wczoraj najchętniej oglądanym programem w TVP1. M.in. dzięki temu telewizyjna Jedynka była w środę liderem pod względem udziałów: 14,5 proc. w grupie 4+.

Mecz Legia - Real to także drugi najlepiej oglądany w TVP1 mecz Ligi Mistrzów od września 2012 roku. Wyższe oglądalności osiągnął tylko finał Ligi Mistrzów sezonu 2012/13: średnia 6,8 mln, udział 45,3 proc. Wtedy Borussia Dortmund z trzema Polakami w składzie (Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski i Łukasz Piszczek) uległa Bayernowi Monachium (1:2).

Foto: TVP

bak

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top