Znajdź informacje

6 mln widzów oglądało skoki Kamil Stocha i Macieja Kota


« lista artykułów
2016-12-05

W miniony weekend TVP1 była liderem oglądalności, uzyskując w sobotę 11 proc., zaś w niedzielę - 13,5 proc. dziennych udziałów. Na ten wynik ogromny wpływ miała wysoka oglądalność konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich. Niedzielny konkurs indywidualny w skokach, obserwowało w szczytowym momencie ponad 6 mln widzów.

Średnia widownia konkursu wyniosła 4,6 mln, a udziały - 33,6 proc. Oznacza to, że zawody śledził co trzeci Polak, który miał w tym momencie włączony telewizor. Wielką widownię przyciągnęła także emocjonująca transmisja z konkursu sobotniego, w którym reprezentacja Polski znokautowała utytułowanych rywali i odniosła pierwsze w historii drużynowe zwycięstwo w Pucharze Świata. W szczytowym momencie zawody te zgromadziły 5,1 mln osób (średnia widownia - prawie 4 mln, a udziały - 30,6 proc).

Swój weekendowy sukces telewizyjna Jedynka zawdzięcza też rekordowym widowniom "Teleexpressu”. Zwycięzca tegorocznego listopada wśród programów informacyjnych nie spuszcza z tonu. Jego sobotnie wydanie przyciągnęło rekordową widownię tej jesieni - 4,7 mln widzów, zaś niedzielne uzyskało drugi najlepszy wynik w tegorocznej jesiennej ramówce - 4,6 mln.

Warto również wskazać na bardzo dobry start nowego sezonu "Blondynki” (3,1 mln widzów).

bak

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top