Znajdź informacje

Wielki mecz dla Centrum Zdrowia Dziecka


« lista artykułów
2017-06-12

Kolejny Wielki Mecz już, 3 września (niedziela) na stadionie miejskim Legii Warszawa. Tym razem zmierzą się ze sobą drużyny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i TVN. Gwiazdy spotkają się, aby wesprzeć Instytut ”Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka”. Dochód ze sprzedaży biletów oraz wysłanych przez widzów SMS-ów zostanie przekazany na zakup wielofunkcyjnej karetki dla szpitala.

Nie zabraknie również sportowych emocji. Już teraz obie drużyny pod okiem swoich selekcjonerów kompletują zawodników. Honorowym trenerem składu WOŚP jest najlepszy strzelec w historii - Włodzimierz Lubański, a treningi przygotowujące do spotkania koordynować będzie Nina Patalon oraz zespół trenerski ze szkółki Diamonds Academy. W skład drużyny wejdą wieloletni ambasadorzy i przyjaciele Fundacji, m.in. Tomasz Lis, Sebastian Mila, Wojtek Mazolewski, Tomasz „Titus” Pukacki, Piotr Rogucki czy Maciej Orłoś.

Drużyna TVN składająca się z największych gwiazd stacji m.in. kapitana; Grzegorza Kajdanowicza, Piotra Kraśki, Mateusza Gesslera, Kuby Wesołowskiego, Huberta Urbańskiego, Jarosława Bieniuka i Agustina Egurroli przygotowuje się pod okiem wieloletniego reprezentanta Polski - Radosława Majdana.

- To dla nas nietypowa rola, ale Wielka Orkiestra zasłynęła też z tego, że lubi porywać się na historie niespodziewane. W czasie Finałów często mówimy „w zdrowym ciele - zdrowy duch” zachęcając do aktywności fizycznej, więc zgodnie z tym hasłem, w absolutnie sportowo-rekreacyjnej atmosferze, staniemy z dumą naprzeciw drużyny TVN. A efektem tego będzie bardzo wyczekiwany już dar dla Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie - mówi Jerzy Owsiak z WOŚP.

bak

Zobacz także

Marketerze - ile wydajesz na działania marketingowe online? [BADANIE]
Obecna komunikacja e-marketingowa niemal w niczym nie przypomina już tej sprzed lat. W WhitePress® postanowiliśmy przekonać się, na co i dlaczego idą największe pieniądze w obrębie marketingu ...
Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia ...
700 tys. widzów programu "Googlebox. Przed telewizorem”
Świetne wyniki oglądalności zanotował program „Googlebox. Przed telewizorem”. W czasie nadawania programu, TTV był 3 najchętniej oglądanym kanałem, za TVN ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top