Znajdź informacje

Kosze prezentowe - w biznesie warto być hojnym


« lista artykułów
2017-07-04

Coraz więcej firm rozumie potrzebę utrzymywania pozytywnych relacji z kontrahentami i klientami. Dzisiaj, gdy w biznesie działa coraz więcej konkurentów, gdy informacje rozchodzą się błyskawicznie za pośrednictwem internetu, dbałość o wizerunek firmy powinna być podstawą.

Gdy zależy nam na tym, aby nasi klienci i kontrahenci byli zadowoleni ze współpracy z nami, warto pomyśleć o upominkach biznesowych. To jeden z ważnych elementów tej dużej układanki, która pozwala firmom na zbudowanie pozytywnego wizerunku. Poprzez wręczanie upominków nie tylko dajemy wyraz swojej wdzięczności, ale również przypominamy o sobie, dajemy poznać się jako firma przyjazna i otwarta, której zależy na satysfakcji klientów i kontrahentów.

 

Wobec tego niskim kosztem, ponieważ upominki biznesowe wcale nie kosztują bardzo dużo, możemy zyskać znacznie więcej. Pojawia się jednak jeszcze jedno pytanie – jakie upominki warto wybrać? Tutaj doskonałym rozwiązaniem będą kosze prezentowe, które możemy zakupić w wielu wariantach do wyboru.

 

Luksusowe kosze prezentowe

Udany upominek wręczony kontrahentowi czy też klientowi powinien spełniać określone wymagania. Przede wszystkim powinien być nienachalny, uniwersalny, czyli nie powinniśmy decydować się na upominki o osobistym charakterze. Jednocześnie powinien być obfity i w dobrym guście, aby pozytywnie świadczyć o naszej firmie.

 

Te wszystkie wymagania doskonale spełniają kosze prezentowe, które możemy obecnie zakupić w wielu interesujących wariantach. Ich ceny wahają się od około 50 złotych do ponad 300 złotych w zależności od tego, jakie produkty znajdą się w zestawie.

 

Co pysznego znajdziemy w koszach prezentowych?

Firma Nobilia, która zajmuje się komponowaniem koszy prezentowych dla firm już od wielu lat, w swojej ofercie posiada pełną gamę interesujących propozycji. To kosze wypełnione po brzegi najwyższej jakości artykułami, między innymi słodkościami takimi jak cukierki, ciasteczka, czekolady, ekskluzywnymi kawami i herbatami, alkoholami takimi jak whisky, wina, nalewki czy miody. Ponadto możemy znaleźć w nich artykuły regionalne i tradycyjne, na przykład ręcznie robione konfitury.

 

Kosze możemy zamówić na różne okazje. Gdy chcemy podziękować, możemy wybrać jeden z uniwersalnych zestawów. Z kolei wtedy, gdy zbliżają się święta Bożego Narodzenia lub Wielkanocy, możemy zdecydować się na kosz okolicznościowy, który będzie zawierał także produkty świąteczne, na przykład czekoladowe jajka, dekoracyjne kurczaczki, bombki, aby wspomnieć tylko o paru propozycjach.

 

 

Upominek od razu gotowy do wręczenia

Wszystkie produkty znajdujące się w koszach są efektownie zapakowane w kosze wiklinowe, ozdobne metalowe puszki, filcowe koszyczki czy drewniane skrzyneczki. Wobec tego wtedy, gdy zdecydujemy na zakupienie gotowych koszy upominkowych dla naszych klientów czy kontrahentów, nie musimy już zajmować się niczym więcej – po prostu wręczamy upominki bez potrzeby prowadzenia żadnych dodatkowych czynności, na przykład pakowania.

 

Podsumowując, jeśli zależy ci na dobrym wizerunku twojej firmy oraz jej poprawnych relacjach z klientami i kontrahentami, warto pamiętać o tym, że w biznesie opłaca się być hojnym!

Zobacz także

Stały czy zmienny adres IP?
Zadaniem adresu IP jest identyfikowanie poszczególnych urządzeń w sieci. W zależności od tego, z jakiej usługi korzystamy, nasz adres IP ...
Content marketing - co to jest i czy się opłaca?
Od kilku dobrych lat w świecie marketingu powtarza się zdanie "Content is the king". Czy rzeczywiście treści mają aż takie ...
Izabela Janachowska została twarzą kanału TLC
TLC to telewizja dla kobiet, dla których źródłem rozrywki i inspiracji są autentyczne, nierzadko odważne i kontrowersyjne historie. Ten kobiecy ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top