Znajdź informacje

Wysoka oglądalność TVP podczas wizyty Trumpa


« lista artykułów
2017-07-07

Wysokie wyniki oglądalności zanotowała 6 lipca (czwartek) Telewizja Polska. W kulminacyjnym momencie ponad 2,1 mln widzów oglądało na TVP Info i TVP1 transmisję przemówienia prezydenta USA Donalda Trumpa z Placu Krasińskich w Warszawie.

Transmisja z wystąpienia Melanii i Donalda Trumpów łącznie w TVP Info i TVP1 przyciągnęła średnio przed telewizory ponad 1,8 mln widzów (pasmo 13.16-13.56), co zapewniło łączne udziały obu Anten na poziomie 30,1 proc. Wczorajsza wysoka oglądalność ugruntowała miejsce Grupy TVP na pozycji lidera osiągając udział widowni na poziomie 29,3 proc.

Poza najliczniej tego dnia obejrzanym wydaniem „Wiadomości” zainteresowaniem wśród widzów cieszyły się również m.in.: „Sprawa dla reportera” (ponad 2,1 mln widzów, udz. 16,20 proc.), serial „Ojciec Mateusz” (2,1 mln przy udziałach 16,97 proc.) oraz „Teleexpress” (ponad 1,8 mln udz. 23,39 proc.).

Wśród dwudziestu najlepiej oglądanych wczoraj programów aż siedemnaście należało do TVP. Najwięcej widzów obejrzało „Wiadomości” - 2,2 mln przy udziałach 20,6 proc.

bak

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top