Znajdź informacje

Dynamiczny rozwój reklamy kinowej skutecznym sposobem na konkurencję?


« lista artykułów
2017-08-07

Duża konkurencja na rynku sprawia, że przedsiębiorcy stale muszą poszukiwać skutecznych sposobów, aby wyróżnić się na tle innych firm. Pomysłowa kampania marketingowa to nie wszystko – ważny jest również kanał, jakim reklama dociera do odbiorców. Tradycyjne media cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem, dlatego warto zastanowić się nad prezentacją produktów i usług w kinie.

Reklama w prasie, radiu lub telewizji nie zawsze odnosi oczekiwany skutek, ponieważ jej odbiorcy nierzadko pomijają ją podczas oglądania ulubionych programów, czy też czytania gazety. Nic więc dziwnego, że coraz większym zainteresowaniem cieszą się reklamy statyczne i spoty emitowane w kinie. Zaprezentowanie w ten sposób oferowanych usług lub produktów jest więc doskonałym sposobem, aby budować pozytywny wizerunek marki, a jednocześnie dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Reklama w kinie ma też inne zalety.

 

Reklamy w kinie – dlaczego warto?

Kino to miejsce, które odwiedzane jest każdego dnia przez dużą grupę osób. Ponieważ kojarzy się ono z rozrywką i przyjemnym spędzaniem czasu, umieszczana w nim reklama może przynieść lepszy skutek, niż marketing w telewizji, prasie lub radiu. Kino media to przede wszystkim doskonała jakość obrazu i dźwięku emitowanych reklam. Ważny w tym przypadku jest również fakt, że widzowie bardziej skupiają się na spocie, niż ma to miejsce w przypadku oglądania reklamy w telewizji. Warto wspomnieć, że niektóre firmy, jak np, Multikino Media zapewniają prezentowanie filmów marketingowych przy zgaszonym świetle, co przekłada się na jeszcze większe skupienie widzów. W takich warunkach odbiorcy łatwiej zapamiętują nazwę marki, a także pozytywne cechy przedstawianych usług lub produktów. Więcej informacji znajdziesz na http://www.multikinomedia.pl/dlaczego-kino.

Nie tylko spot

Reklamy w kinie to oczywiście nie tylko spoty prezentowane na dużym ekranie. Niemała skuteczność charakteryzuje również te nośniki, z jakimi widz ma styczność jeszcze przed rozpoczęciem seansu. Chodzi tu o ekspozycje, standy, roll upy, naklejki na podłogach czy prezentowanie produktów przez hostessy. Ponieważ kina mają obecnie rozbudowaną ofertę barów i kawiarni, klienci chętnie w nich przebywają. Inne media, jak telewizja, radio czy prasa nie zawsze kojarzą się pozytywnie, w przeciwieństwie do przestrzeni kojarzonej z miłym spędzaniem czasu i rozrywką.

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Kluczem do sukcesu jest niewątpliwie atrakcyjna dla odbiorcy akcja marketingowa. Trzeba jednak wiedzieć, że nawet najlepsza reklama nie przyniesie oczekiwanego efektu, jeśli nie zostanie pokazana dużej grupie odbiorców, kino jest więc idealnym miejscem do prezentowania ofert i usług. Możliwość oddziaływania na widzów nie tylko podczas seansu, ale również w trakcie oczekiwania na film znacznie podnosi skuteczność kampanii marketingowej. Nie bez znaczenia pozostaje również atmosfera kina kojarzącego się większości osób pozytywnie. Wybierając reklamę w takim miejscu przedsiębiorcy mogą skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji i zaprezentować jako profesjonalna, nowoczesna firma z ciekawą ofertą.

Zobacz także

TVN świętuje 20-lecie istnienia
Już 3 października wielki jubileusz telewizji TVN - 20 lat istnienia. Pierwszy program na żywo nadawany z miejsca wydarzeń Pod ...
„Magazyn kryminalny 997” powraca na antenę TVP2
Kulisy autentycznych, nierozwikłanych zagadek kryminalnych, relacje rodzin i ustalenia śledczych… Już w czwartek 5 października o godz. 22.40 na antenie ...
"Milionerzy": czy padnie pytanie za milion?
25-letni absolwent Uniwersytetu Warszawskiego doskonale wie, czego oczekuje od programu „Milionerzy”. Zmysł hazardzisty nie pozwoli mu zbyt wcześnie zakończyć gry. ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top