Znajdź informacje

Startuje kolejna edycja „The Voice of Poland”


« lista artykułów
2017-08-19

Już we wrześniu wystartuje ósma edycja programu „The Voice of Poland”. To najchętniej oglądane muzyczne show w Polsce. Do jesiennej edycji „The Voice of Poland” jak zwykle zgłosiły się tysiące osób marzących o wielkiej karierze.

W ósmej edycji na fotelach trenerów zasiądą największe osobowości polskiej sceny muzycznej, a dołączy do nich jedno z najgorętszych nazwisk w polskim show-biznesie. Najlepszego głosu w Polsce szukać będą: Maria Sadowska - piosenkarka jazzowa, popowa i funkowa; Andrzej Piaseczny - piosenkarz i autor tekstów; Tomson i Baron - najbardziej energetyczny duet polskiej sceny muzycznej; oraz debiutant - Michał Szpak, niezwykle utalentowany i charyzmatyczny wokalista, finalista Eurowizji 2016.

Do Barbary Kurdej-Szatan, Tomasza Kammela i Macieja Musiała dołącza laureatka Telekamery 2017 w kategorii „Nadzieja telewizji”, która na co dzień jest gospodynią programu „Pytanie na śniadanie” - Marcelina Zawadzka. Jej udział w programie to przede wszystkim etap „Przesłuchań w ciemno”, kiedy to Marcelina przemierzając Polskę wręcza uczestnikom koperty z zaproszeniem do programu, a podczas odcinków na żywo, wspiera ich na backstage'u. 

Poza zmianami w gronie trenerów i rozszerzeniem ekipy prowadzących, na uczestników czeka specjalnie przygotowane studio, gdzie razem ze swoimi rodzinami i bliskimi będą oczekiwać na swój występ. W nowej przestrzeni zostało przygotowanych wiele atrakcji m.in. pokój muzyczny, strefa chillout oraz beauty.

Podczas odcinków na żywo nie zabraknie występów gości specjalnych, gwiazd światowego formatu. 8 edycja programu „The Voice of Poland” to jednak przede wszystkim nowi uczestnicy, którzy walczyć będą o tytuł najlepszego głosu w Polsce. Niejednokrotnie zachwycą swoimi wykonaniami, a często też zaskoczą śpiewając arie operowe czy utwory reagge. Czy wśród nich jest nowa gwiazda sceny muzycznej? Będzie można się o tym przekonać na antenie telewizyjnej Dwójki już od września, w każdą sobotę, o godz. 20:05!

Kolejna odsłona „The Voice of Poland” będzie angażowała widzów do interakcji z wykorzystaniem tzw. drugiego ekranu. Program jest liderem wśród marek i programów telewizyjnych obecnych w mediach społecznościowych. Dzięki wykorzystaniu możliwości second screen i social TV angażuje fanów i sprawia, że widzowie mają realny wpływ na kształt programu. Interaktywność programu pozwala fanom na komentowanie przebiegu odcinka w czasie rzeczywistym, podczas emisji w telewizji i wyświetlaniu postów opublikowanych w mediach społecznościowych na ekranie telewizora. Widzowie śledzący aktywność programu online mają dostęp do aktualności, ekskluzywnych materiałów zza kulis, transmisji na żywo, zabaw i konkursów.

bak

Zobacz także

Polacy coraz częściej pożyczają poza bankami
Polacy chętnie ubiegają się o zewnętrzne wsparcie finansowe. Chociaż popularne są przede wszystkim kredyty bankowe, rodacy nie stronią również od ...
Pożyczka na raty przez Internet a pożyczka w banku - czym się różnią
Ważnym pytaniem przed zaciągnięciem pożyczki jest wybór rzetelnego pożyczkodawcy. Obecnie dla przeciętnego pożyczkobiorcy dostępne są dwa warianty uzyskania dodatkowych kosztów: ...
Terminale płatnicze. Czy w Polsce będzie ich więcej?
Liczba terminali płatniczych przypadających na milion obywateli w Polsce znacząco odbiega od średniej w Unii Europejskiej. Podczas gdy w naszym ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top