Znajdź informacje

Startuje kolejna edycja „The Voice of Poland”


« lista artykułów
2017-08-19

Już we wrześniu wystartuje ósma edycja programu „The Voice of Poland”. To najchętniej oglądane muzyczne show w Polsce. Do jesiennej edycji „The Voice of Poland” jak zwykle zgłosiły się tysiące osób marzących o wielkiej karierze.

W ósmej edycji na fotelach trenerów zasiądą największe osobowości polskiej sceny muzycznej, a dołączy do nich jedno z najgorętszych nazwisk w polskim show-biznesie. Najlepszego głosu w Polsce szukać będą: Maria Sadowska - piosenkarka jazzowa, popowa i funkowa; Andrzej Piaseczny - piosenkarz i autor tekstów; Tomson i Baron - najbardziej energetyczny duet polskiej sceny muzycznej; oraz debiutant - Michał Szpak, niezwykle utalentowany i charyzmatyczny wokalista, finalista Eurowizji 2016.

Do Barbary Kurdej-Szatan, Tomasza Kammela i Macieja Musiała dołącza laureatka Telekamery 2017 w kategorii „Nadzieja telewizji”, która na co dzień jest gospodynią programu „Pytanie na śniadanie” - Marcelina Zawadzka. Jej udział w programie to przede wszystkim etap „Przesłuchań w ciemno”, kiedy to Marcelina przemierzając Polskę wręcza uczestnikom koperty z zaproszeniem do programu, a podczas odcinków na żywo, wspiera ich na backstage'u. 

Poza zmianami w gronie trenerów i rozszerzeniem ekipy prowadzących, na uczestników czeka specjalnie przygotowane studio, gdzie razem ze swoimi rodzinami i bliskimi będą oczekiwać na swój występ. W nowej przestrzeni zostało przygotowanych wiele atrakcji m.in. pokój muzyczny, strefa chillout oraz beauty.

Podczas odcinków na żywo nie zabraknie występów gości specjalnych, gwiazd światowego formatu. 8 edycja programu „The Voice of Poland” to jednak przede wszystkim nowi uczestnicy, którzy walczyć będą o tytuł najlepszego głosu w Polsce. Niejednokrotnie zachwycą swoimi wykonaniami, a często też zaskoczą śpiewając arie operowe czy utwory reagge. Czy wśród nich jest nowa gwiazda sceny muzycznej? Będzie można się o tym przekonać na antenie telewizyjnej Dwójki już od września, w każdą sobotę, o godz. 20:05!

Kolejna odsłona „The Voice of Poland” będzie angażowała widzów do interakcji z wykorzystaniem tzw. drugiego ekranu. Program jest liderem wśród marek i programów telewizyjnych obecnych w mediach społecznościowych. Dzięki wykorzystaniu możliwości second screen i social TV angażuje fanów i sprawia, że widzowie mają realny wpływ na kształt programu. Interaktywność programu pozwala fanom na komentowanie przebiegu odcinka w czasie rzeczywistym, podczas emisji w telewizji i wyświetlaniu postów opublikowanych w mediach społecznościowych na ekranie telewizora. Widzowie śledzący aktywność programu online mają dostęp do aktualności, ekskluzywnych materiałów zza kulis, transmisji na żywo, zabaw i konkursów.

bak

Zobacz także

Jeszcze więcej możliwości platformy influencer w WhitePress®
WhitePress® wprowadza nowe możliwości wspomagania kampanii z influencerami. Platforma została zintegrowana z mediami społecznościowymi. Dzięki temu reklamodawca ma wgląd w ...
Pozycjonowanie lokalne – jak powinna wyglądać kampania SEO?
Kampania SEO stanowi poważne wyzwanie dla każdego sklepu internetowego. Jeśli niedawno ją przeprowadzaliśmy, a nasz sklep wciąż nie zyskuje odpowiedniej ...
Oferty pracy dla opiekunek w Niemczech – jak znaleźć najlepsze propozycje?
Zatrudnienie w roli pomocy dla seniorów i niepełnosprawnych za zachodnią granicą to dobry pomysł, który może okazać się bardzo opłacalny. ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top