Znajdź informacje

3,5 mln widzów oglądało porażkę polskich siatkarzy


« lista artykułów
2017-08-31

3,5 mln widzów średnio oglądało mecz barażowy o ćwierćfinał Lotto Eurovolley Poland 2017 Polska Słowenia na antenach Polsatu i Polsatu Sport. Biało-czerwoni w trzech setach przegrali ze Słoweńcami i bardzo szybko pożegnali się z turniejem.

 

Według danych Nielsen Audience Measurement, podczas spotkania Polsat był liderem oglądalności w obu grupach audytoryjnych osiągając udziały 20,2 proc. w grupie 4+ i 25,2 proc. w grupie 16-49. W sumie podczas meczu Polsat i Polsat Sport zgromadziły 24,5 proc. udziałów wśród wszystkich badanych i 28,8 proc. w grupie komercyjnej.

Dwa wcześniejsze spotkania Polaków oglądało średnio przed telewizorowami ok. 2,8-3 mln telewidzów.

W niedzielę 3 września Polsat i Polsat Sport pokażą finał turnieju. Początek meczu godzina 20.30.

Foto: Polsat

bak

Zobacz także

Jeszcze więcej możliwości platformy influencer w WhitePress®
WhitePress® wprowadza nowe możliwości wspomagania kampanii z influencerami. Platforma została zintegrowana z mediami społecznościowymi. Dzięki temu reklamodawca ma wgląd w ...
Pozycjonowanie lokalne – jak powinna wyglądać kampania SEO?
Kampania SEO stanowi poważne wyzwanie dla każdego sklepu internetowego. Jeśli niedawno ją przeprowadzaliśmy, a nasz sklep wciąż nie zyskuje odpowiedniej ...
Oferty pracy dla opiekunek w Niemczech – jak znaleźć najlepsze propozycje?
Zatrudnienie w roli pomocy dla seniorów i niepełnosprawnych za zachodnią granicą to dobry pomysł, który może okazać się bardzo opłacalny. ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top