Znajdź informacje

Wszystko o influencer marketingu


« lista artykułów
2017-10-31

Nowoczesne kampanie marketingowe nie są już wykorzystywane wyłącznie do promowania danego produktu, ponieważ równie istotnym celem współczesnych reklam jest zbudowanie odpowiedniej relacji z klientami. Aby osiągnąć zamierzony rezultat, marketingowcy cały czas pracują nad tworzeniem nowych, a zarazem skuteczniejszych metod reklamowych. Obecnie sporym zainteresowaniem cieszy się tak zwany influencer marketing.

Czym jest influencer marketing i jakie są jego założenia?

Główna idea omawianej metody marketingowej polega na nawiązaniu współpracy z influencerem, który będzie odpowiedzialny za promowanie produktu. Kim jest influencer? Mówiąc prosto, jest to rozpoznawalna osoba, będąca zarazem specjalistą w danej dziedzinie. Filarem takiej kampanii jest więc charyzma oraz rozpoznawalność influencera, gdyż to właśnie on ma przyciągnąć uwagę i sprawić, że odbiorcy zainteresują się promowaną ofertą.

Dlaczego taki rodzaj marketingu cieszy się dużą popularnością?

Popularność influencer marketingu to efekt dużej skuteczności, która bezpośrednio przekłada się na poprawę uzyskiwanych wyników sprzedażowych. Należy jednak pamiętać, że większe dochody ze sprzedaży nie są jedyną korzyścią. Profesjonalni influencerzy potrafią wyjątkowo dobrze wykreować wizerunek promowanej marki, dzięki czemu odbiorcy prezentowanych treści będą pozytywnie nastawieni do danego produktu lub usługi.

Na co zwracać uwagę, podczas dokonywania wyboru influencera?

Aby przygotowywana kampania zakończyła się sukcesem, najważniejszym aspektem jest wybór odpowiedniego influencera. Jakie czynniki powinny zostać uwzględnione, podczas przeglądania dostępnych ofert? Znaczna część przedsiębiorców koncentruje się wyłącznie na zasięgu, choć nie jest to jedyne, istotne kryterium. Trzeba pamiętać o tym, że współpraca będzie dużo łatwiejsza w sytuacji, gdy influencer szybko odpowiada na pytania i udziela informacji, a zatem jest komunikatywny. Inne, istotne aspekty to między innymi: aktywność w mediach społecznościowych, posiadana specjalizacja oraz portfolio.
 

Więcej informacji na temat poszczególnych metod marketingowych można znaleźć na stronie internetowej – www.pirmedia.pl

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top