Znajdź informacje

Wszystko o influencer marketingu


« lista artykułów
2017-10-31

Nowoczesne kampanie marketingowe nie są już wykorzystywane wyłącznie do promowania danego produktu, ponieważ równie istotnym celem współczesnych reklam jest zbudowanie odpowiedniej relacji z klientami. Aby osiągnąć zamierzony rezultat, marketingowcy cały czas pracują nad tworzeniem nowych, a zarazem skuteczniejszych metod reklamowych. Obecnie sporym zainteresowaniem cieszy się tak zwany influencer marketing.

Czym jest influencer marketing i jakie są jego założenia?

Główna idea omawianej metody marketingowej polega na nawiązaniu współpracy z influencerem, który będzie odpowiedzialny za promowanie produktu. Kim jest influencer? Mówiąc prosto, jest to rozpoznawalna osoba, będąca zarazem specjalistą w danej dziedzinie. Filarem takiej kampanii jest więc charyzma oraz rozpoznawalność influencera, gdyż to właśnie on ma przyciągnąć uwagę i sprawić, że odbiorcy zainteresują się promowaną ofertą.

Dlaczego taki rodzaj marketingu cieszy się dużą popularnością?

Popularność influencer marketingu to efekt dużej skuteczności, która bezpośrednio przekłada się na poprawę uzyskiwanych wyników sprzedażowych. Należy jednak pamiętać, że większe dochody ze sprzedaży nie są jedyną korzyścią. Profesjonalni influencerzy potrafią wyjątkowo dobrze wykreować wizerunek promowanej marki, dzięki czemu odbiorcy prezentowanych treści będą pozytywnie nastawieni do danego produktu lub usługi.

Na co zwracać uwagę, podczas dokonywania wyboru influencera?

Aby przygotowywana kampania zakończyła się sukcesem, najważniejszym aspektem jest wybór odpowiedniego influencera. Jakie czynniki powinny zostać uwzględnione, podczas przeglądania dostępnych ofert? Znaczna część przedsiębiorców koncentruje się wyłącznie na zasięgu, choć nie jest to jedyne, istotne kryterium. Trzeba pamiętać o tym, że współpraca będzie dużo łatwiejsza w sytuacji, gdy influencer szybko odpowiada na pytania i udziela informacji, a zatem jest komunikatywny. Inne, istotne aspekty to między innymi: aktywność w mediach społecznościowych, posiadana specjalizacja oraz portfolio.
 

Więcej informacji na temat poszczególnych metod marketingowych można znaleźć na stronie internetowej – www.pirmedia.pl

Zobacz także

Stały czy zmienny adres IP?
Zadaniem adresu IP jest identyfikowanie poszczególnych urządzeń w sieci. W zależności od tego, z jakiej usługi korzystamy, nasz adres IP ...
Content marketing - co to jest i czy się opłaca?
Od kilku dobrych lat w świecie marketingu powtarza się zdanie "Content is the king". Czy rzeczywiście treści mają aż takie ...
Izabela Janachowska została twarzą kanału TLC
TLC to telewizja dla kobiet, dla których źródłem rozrywki i inspiracji są autentyczne, nierzadko odważne i kontrowersyjne historie. Ten kobiecy ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top