Znajdź informacje

Znani youtuberzy wkroczyli na plan "Szkoły"


« lista artykułów
2017-10-08

Największe gwiazdy polskiego YouTuba wkraczają na plan „Szkoły”. Tylko w player.pl kolejna odsłona cieszącej się ogromnym zainteresowaniem parodii jednego z najpopularniejszych seriali paradokumentalnych. Tym razem w szkolne mury zawita Stuu, a jedno z nieoczekiwanych zdarzeń wywróci do góry nogami dotychczasowe życie nastolatków.

Premiera odcinka zaplanowana została na 14 października, w serwisie player.pl. Główne rolę w odcinku pt. „ Szkoła. Parodia” zagrają popularni youtuberzy, a wśród nich STUU, DANIEL FERRERI, MARCIN DUBIEL, BRACIA MALCZYŃSCY, FIT LOVERS, NARUCIAK, MARTIN STANKIEWICZ, JANEK STEIFER (POLECJANKI), RANDALL, SUKANEK, DRY RISER i REŻYSER ŻYCIA.  Nowa produkcja  player.pl będzie pełna nieprzewidywalnych  sytuacji, szalonych dowcipów i brawurowych zwrotów akcji. Bo w szkole pełnej YouTuberów wydarzyć się może dosłownie wszystko.

„Szkoła. Parodia” rozpoczyna się od wydarzenia, które wstrząsa życiem całej placówki. Ktoś pozbył się Stuarta! Trop będzie prowadził do zakochanej w nim uczennicy oraz szkolnego kolegi, który także marzy o karierze YouTubera. Każdy z odcinków będzie przybliżał widzów do rozwiązania tej zagadki i rzucał nowe światło na sprawę. Co wydarzyło się ze Stuu?

Nowa seria parodii „Szkoły” to 6 wyjątkowych odcinków z rozbudowana formułą. Na czele grupy znanych YouTuberów po raz kolejny staje Stuu czyli Stuart Burton, topowy twórca internetowy, który z 2,5 milionami subskrypcji (liczba wciąż rośnie) już od kilku lat utrzymuje się w ścisłej czołówce polskiego YouTuba.

Kolejne odcinki „Szkoła. Parodia”, w każdą sobotę, od 14 października w player.pl.

bak

Foto: player.pl

Zobacz także

Marketerze - ile wydajesz na działania marketingowe online? [BADANIE]
Obecna komunikacja e-marketingowa niemal w niczym nie przypomina już tej sprzed lat. W WhitePress® postanowiliśmy przekonać się, na co i dlaczego idą największe pieniądze w obrębie marketingu ...
Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia ...
700 tys. widzów programu "Googlebox. Przed telewizorem”
Świetne wyniki oglądalności zanotował program „Googlebox. Przed telewizorem”. W czasie nadawania programu, TTV był 3 najchętniej oglądanym kanałem, za TVN ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top