Znajdź informacje

"Listy do M. 3" z kolejnym rekordem widzów


« lista artykułów
2017-11-27

To jeden z największych sukcesów kinowych premier tego roku! Wyprodukowana przez TVN komedia romantyczna „Listy do M. 3” pobiła właśnie kolejny rekord! Trzecią część filmu obejrzało już ponad 2100 000 widzów!

„Listy do M. 3” wciąż przyciągają tłumy widzów. Po trzecim weekendzie na ekranach, dystrybuowany przez Kino Świat film, przekroczył frekwencyjny pułap 2 milionów widzów i tym samym dołączył do wąskiego grona produkcji, którym – na przestrzeni ostatniej dekady – udała się ta sztuka. Obecny wynik produkcji to 2 100 654 widzów, a film po raz trzeci z rzędu znajduje się na szczycie polskiego box office.

„Listy do M. 3” to komedia romantyczno-świąteczna, której akcja dzieje się w dniu Wigilii Świąt Bożego Narodzenia. W obsadzie filmu znalazły się największe gwiazdy polskiego kina.  W najnowszej części, obok Wojciecha Malajkata, Agnieszki Dygant, Piotra Adamczyka oraz Tomasza Karolaka, zagrali także: Magdalena Różczka, Borys Szyc, Danuta Stenka, Iza Kuna, Filip Pławiak, Katarzyna Zawadzka, Andrzej Grabowski, Zbigniew Zamachowski, Stanisława Celińska, Marcin Kwaśny i Grażyna Szapołowska. Reżyserem filmu jest Tomasz Konecki, twórca takich hitów jak „Lejdis” czy  „Testosteron”. Producentem jest TVN, dystrybutorem Kino Świat.

„Listy do M. 3” powstały na podstawie scenariusza Marcina Baczyńskiego i Mariusza Kuczewskiego. Reżyserem filmu jest Tomasz Konecki, autorem zdjęć Marian Prokop. Kierownikiem produkcji został Przemysław Malec, a producentką tytułu Marta Grela-Gorostiza. Ten wyprodukowany przez TVN cykl komedii świątecznych znalazł się w czołówce najchętniej oglądanych polskich produkcji ostatnich lat. Pierwszą część filmu „Listy do M.” w 2011 roku obejrzało ponad 2,5 miliona Polaków. Z kolei  „Listy do M.2” w 2015 roku zdobyły blisko 3 milionową publiczność.

bak

Zobacz także

Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia ...
700 tys. widzów programu "Googlebox. Przed telewizorem”
Świetne wyniki oglądalności zanotował program „Googlebox. Przed telewizorem”. W czasie nadawania programu, TTV był 3 najchętniej oglądanym kanałem, za TVN ...
„Garaż Dudy” - nowy program TVN Turbo
Ktoś mądry kiedyś powiedział, że jeśli lubi się swoją pracę, to po pierwsze jest się szczęściarzem, a po drugie praca ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top