Znajdź informacje

Konrad Piasecki z tytułem Dziennikarza Roku 2015


« lista artykułów
2015-12-11

Dziennikarz RMF FM Konrad Piasecki został wybrany na Dziennikarza Roku 2015. Wyniki opublikowano podczas wczorajszej gali Grand Press. - Mistrz krótkiej rozmowy, w której potrafi maksymalnie wykorzystać przyznany mu czas - mówił Andrzej Skworz, redaktor naczelny miesięcznika "Press".

Konrad Piasecki zdobył najwięcej punktów (71 punktów) i wyprzedził: dyrektor TVP Kultura Katarzynę Janowską (61 punktów), dziennikarza ”Gazety Wyborczej” Grzegorza Sroczyńskiego (42 punkty), autora programu ”Po prostu” Tomasza Sekielskiego (35 punktów), prowadzącego ”Wiadomości” TVP 1 Krzysztofa Ziemca (34 punkty), Filipa Springera (34 punkty).

Nagrodą dla Dziennikarza Roku 2015 jest czek równowartości 10 tys. euro i statuetka stalówki.

Tytuł Dziennikarza Roku to nagroda za profesjonalizm, promowanie światowych standardów pracy w mediach i przestrzeganie etycznych kanonów zawodu. Nominacje zgłaszają kolegia redakcyjne polskich gazet, czasopism, stacji radiowych i telewizyjnych oraz portali internetowych.

Dotychczas tytuł Dziennikarza Roku zdobyli: Jacek Żakowski (1997), Monika Olejnik (1998), Tomasz Lis (1999), Kamil Durczok (2000), Waldemar Milewicz (2001), Janina Paradowska (2002), Anna Marszałek (2003), Marcin Pawłowski (2004), Justyna Pochanke (2005), Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski (2006), Marcin Kącki i Tomasz Lis (2007), Bogdan Rymanowski (2008), Tomasz Lis (2009), Artur Domosławski (2010), Andrzej Poczobut (2011), Jerzy Jurecki (2012), Mariusz Szczygieł (2013), Piotr Andrusieczko (2014).

Foto: press.pl

Bartłomiej Kawalec

Zobacz także

Polacy coraz częściej pożyczają poza bankami
Polacy chętnie ubiegają się o zewnętrzne wsparcie finansowe. Chociaż popularne są przede wszystkim kredyty bankowe, rodacy nie stronią również od ...
Pożyczka na raty przez Internet a pożyczka w banku - czym się różnią
Ważnym pytaniem przed zaciągnięciem pożyczki jest wybór rzetelnego pożyczkodawcy. Obecnie dla przeciętnego pożyczkobiorcy dostępne są dwa warianty uzyskania dodatkowych kosztów: ...
Terminale płatnicze. Czy w Polsce będzie ich więcej?
Liczba terminali płatniczych przypadających na milion obywateli w Polsce znacząco odbiega od średniej w Unii Europejskiej. Podczas gdy w naszym ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top