Znajdź informacje

Pozycjonowanie lokalne – jak powinna wyglądać kampania SEO?


« lista artykułów
2017-12-01

Kampania SEO stanowi poważne wyzwanie dla każdego sklepu internetowego. Jeśli niedawno ją przeprowadzaliśmy, a nasz sklep wciąż nie zyskuje odpowiedniej popularności, warto dobrze przanalizować narzędzia, z których korzystamy. Jednym z najpopularniejszych skryptów służących do prowadzenia internetowych sklepów jest Magento. Profesjonalny e-marketing bazuje na dobrych i sprawdzonych narzędziach, które niemal w pełni automatyzują generowanie zawartości.

Platformy do organizowania sprzedaży internetowej udostępniają wiele przydatnych narzędzi, dzięki którym kampania SEO ruszy z kopyta. Tak istotne wyzwania, jak dobre pozycjonowanie lokalne mogą zostać z łatwością zrealizowane przy pomocy złożonej współpracy z usługami Google AdWords oraz innych serwisów. Zautomatyzowane skrypty służące do prowadzenia sklepów internetowych są optymalizowane pod kątem przeglądarek internetowych, a także udostępniają szereg narzędzi koniecznych do poprawy widoczności w internecie. Jak należy zatem podejść do kwestii związanych z pozycjonowaniem i jak przeprowadzić kampanię reklamową?

Pozycjonowanie lokalne z pomocą popularnych platform e-commerce

Ogółem pozycjonowanie lokalne wyjątkowo nie różni się od globalnego. Podstawę wciąż stanowi odpowiednia optymalizacja strony oraz dobry system generowania linków do kategorii i produktów. Niezoptymalizowany podczas wdrażania sklep może zdecydowanie utrudnić dalszą pracę nad jego rozwojem, a nawet stworzyć konieczność projektowania strony od początku. Z tego powodu wybór sprawdzonych platform, takich jak Magento, stanowi podstawę do dobrego SEM. Pozycjonowanie lokalne może zostać zoptymalizowane z pomocą pewnej grupy metod oraz specyficznych technik.

Zanim rozpoczniemy pracę nad pozycjonowaniem lokalnym, koniecznie należy wykonać wnikliwy audyt. Dzięki temu dokładnie poznamy potrzeby naszej strony oraz wykryjemy usterki, które utrudniają osiągnięcie przez nią czołowych pozycji w wyszukiwarkach. Przeglądarka Google spogląda na strony holistycznie, dlatego nie spodziewajmy się dobrych rezultatów, poprawiając pozycję mało interaktywnego i niewygodnego dla użytkownika serwisu internetowego.

Najważniejsza narzędzia, które ułatwią pozycjonowanie lokalne

Podstawą do zorganizowania dobrego pozycjonowania lokalnego jest integracja Magento z usługami Google, a w szczególności z Google Maps. Dzięki temu, że wyszukiwarka będzie znała lokalizację naszej firmy, odpowiednio dopasuje wyniki wyszukiwania dla osób znajdujących się w pobliżu. Pozycjonowanie lokalne opiera się także w dużej mierze na kompleksowych analizach narzędzi internetowych, które mają być pozycjonowane, a także samej branży i konkurencyjnych firm.

Dzięki temu jesteśmy w stanie określić strategię kampanii SEO oraz wytypować najważniejsze słowa kluczowe, które sprowadzą na naszą stronę potencjalnie zainteresowanych klientów. Specyfika każdej branży wymaga używania innych słów kluczowych. Pozycjonowanie lokalne jest złożonym zagadnieniem, dlatego koszty nie są z góry określone i zależą zarówno od branży, jak i konkurencyjności oraz efektów, jakie chcemy osiągnąć. Kompleksowa analiza branży oraz audyt pozycjonowanej strony to dwa najważniejsze zbiory czynności, które pozwolą efektywnie poprawić pozycjonowanie lokalne strony.

Moduły Magento zdecydowanie ułatwiają prowadzenie sklepu

Sklepy Magento tworzone są za pomocą dołączania poszczególnych przydatnych modułów. Platforma ta słynie z tego, jak wiele funkcjonalności dostarcza użytkownikom. Rozbudowane systemy pozwalają na analizę oraz raportowanie stanów magazynowych i wszystkich istotnych informacji. Wszystko jest ustawiane oraz kierowane za pośrednictwem intuicyjnego panelu administracyjnego.

Dostępność szablonów oraz rozbudowana automatyzacja generowania treści nie tylko przyspiesza zmianę contentu, lecz także sprawia, że kampania SEO jest skuteczna. Szablony pozwalają także zmienić sposób prezentacji produktu w określanych z góry przedziałach czasowych. Platforma Magento od pierwszych wersji była stale poprawiana tak, by generowana przez nią zawartość strony odpowiadała najwyższym standardom wyszukiwarek i poprawiała pozycjonowanie zarówno lokalne, jak i globalne.

Zobacz także

Jeszcze więcej możliwości platformy influencer w WhitePress®
WhitePress® wprowadza nowe możliwości wspomagania kampanii z influencerami. Platforma została zintegrowana z mediami społecznościowymi. Dzięki temu reklamodawca ma wgląd w ...
Oferty pracy dla opiekunek w Niemczech – jak znaleźć najlepsze propozycje?
Zatrudnienie w roli pomocy dla seniorów i niepełnosprawnych za zachodnią granicą to dobry pomysł, który może okazać się bardzo opłacalny. ...
Finał "Mam talent" z udziałem Kuby Wojewódzkiego
Dziesiąta edycja najbardziej widowiskowego talent show dobiega końca. Już 2 grudnia poznamy zwycięzcę programu. Do walki o główną nagrodę stanie ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top