Znajdź informacje

Rekordowa widownia Pucharu Świata w Zakopanem


« lista artykułów
2018-01-29

Ponad 7,6 mln widzów w szczytowym momencie obejrzało w TVP1 niedzielny konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem. Rekordową widownię tego dnia miał „Teleexpress” ze średnią widownią 6,4 mln i udziałami 41,5 proc. Był to najlepszy wynik programu od 6 stycznia 2017. Jedynka od piątku do niedzieli pozostawała liderem dnia.

Dobra passa TVP1 rozpoczęła się już w piątek. Kwalifikacje do niedzielnego konkursu PŚ w skokach narciarskich przyciągnęły przed telewizory ponad 3,3 mln widz. (24 proc. udz.). Sobotni konkurs drużynowy i zwycięstwo polskich skoczków obejrzało prawie 6 mln widzów (44 proc. udz.). W szczytowym momencie widownia wyniosła 7,3 mln, a udziały - 51 proc. W niedzielę średnia widownia zawodów w Zakopanem wyniosła prawie 6 mln widzów (39 proc. udz.).

Przez cały weekend Jedynka była liderem średnich udziałów spośród wszystkich stacji TV. W piątek wyniosły one 11,96 proc., w sobotę 14,53 proc., a w niedzielę 14,12 proc..

Top 10 Jedynki od 26 do 28 stycznia to przede wszystkim konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem, „Teleexpress” i „Wiadomości”, które w niedzielę obejrzało ponad 3,1 mln widz. (18,3 proc. udz.).

bak

Zobacz także

Co to są aplikacje mobilne i jak działają?
Aplikacje mobilne są dobrze znane wszystkim użytkownikom smartfonów. Bez nich nie można wyobrazić sobie korzystania z płatności internetowych, oglądania filmów ...
Stały czy zmienny adres IP?
Zadaniem adresu IP jest identyfikowanie poszczególnych urządzeń w sieci. W zależności od tego, z jakiej usługi korzystamy, nasz adres IP ...
Content marketing - co to jest i czy się opłaca?
Od kilku dobrych lat w świecie marketingu powtarza się zdanie "Content is the king". Czy rzeczywiście treści mają aż takie ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top