Znajdź informacje

Rekordowa oglądalność igrzysk olimpijskich


« lista artykułów
2018-02-24

Prawie 26 mln widzów włączyło przynajmniej na minutę transmisję TVP z Zimowych Igrzysk Olimpijskich PjongCzang 2018. Jest to prawie 73 proc. widowni telewizyjnej w Polsce. Rekord zanotował serwis internetowy TVP Sport.

Najlepiej oglądaną transmisją olimpijską był 10 lutego konkurs indywidualny skoków narciarskich i treningi polskich skoczków z Kamilem Stochem. Średnia widownia transmisji wyniosła 7,1 mln widzów. W sumie połowa widowni telewizyjnej oglądała TVP1 (udziały 53%). W szczytowym momencie wielkość widowni wynosiła 8,2 mln widzów. Widzowie śledzili wówczas skok Stefana Huli.

W PjongCzang padł również rekord liczby użytkowników i odtworzeń materiałów wideo w serwisie TVP Sport. Telewizja Polska pokazuje w Internecie Zimowe Igrzyska Olimpijskie od 2006 roku. Podczas rywalizacji w PjongCzang serwis TVP Sport zanotował największą liczbę użytkowników i odtworzeń materiałów wideo. Użytkownicy pobili też rekord odtworzeń transmisji.

W historii serwisu tylko transmisja meczu towarzyskiego piłkarzy nożnych Polska – Holandia z komentarzem youtubera Piotra „izaka” Skowyrskiego oraz Macieja Iwańskiego wygenerowała większą liczbę użytkowników. Porównując liczbę odtworzeń materiałów video dot. Zimowych Igrzysk w Soczi i w PjongCzang ten ostatni pobił swój dotychczasowy rekord - Soczi 2014: 3,3 mln, zaś Pjongczang 2018: 4,2 mln odtworzeń.
 

Obecnie Telewizja Polska przygotowuje się do obsługi piłkarskich mistrzostw świata w Rosji (czerwiec-lipiec 2018), także w Internecie. Ponadto TVP posiada prawa do transmisji w sieci Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020.

Zobacz także

Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Na urlop kamperem: przygoda, wolność i co jeszcze?
Podróżowanie kamperem zyskuje na popularności jako forma urlopu, która łączy w sobie wolność, komfort i bliskość z naturą. W obliczu ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top