Znajdź informacje

5. sezon "Drugiej szansy" najchętniej oglądanym serialem wśród kobiet


« lista artykułów
2018-03-27

TVN precyzyjnie dociera do kobiecej publiczności odważną i kontrowersyjną historią. Twórcy „Drugiej szansy” podjęli  w najnowszym sezonie  odważną decyzję, by poprzez losy głównej bohaterki, opowiedzieć o temacie przemocy wobec kobiet w pracy. Jednocześnie w pozostałych wątkach serial jest wierny komediowo-obyczajowej formule, z jakiej znana była dotychczas ta produkcja.

Najnowsza odsłona „Drugiej szansy” ma w tym sezonie dziesięć odcinków, spośród których swoją telewizyjną premierę miały już cztery. Serial najchętniej oglądają kobiety z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkające w miastach powyżej 100 tysięcy. TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Drugiej szansy” w dotarciu do tej grupy widzów ma pozycję lidera.

- Odważnie opowiadamy o sprawach, o których gorąco dyskutuje się w telewizyjnych programach na świecie, ale dotychczas żaden serial czy film w Polsce nie podjął się przełożenia tego tematu na nasze realia. Serial „Druga szansa” zrobił to jako pierwszy. Stacja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności V sezonu tej produkcji. Pierwsze cztery odcinki odnotowały wzrost oglądalności w grupie 16-49, w porównaniu do poprzedniego sezonu - powiedziała Marta Grela-Gorostiza, nadzorująca serial z ramienia TVN.

Scenarzyści „Drugiej szansy” pokazują główną bohaterkę na różnych etapach związanych  z doświadczeniem przemocy i konsekwencjami tych wydarzeń. Producentka serialu Adrianna Przetacka tłumaczy, że historia, którą postanowili opowiedzieć, ma dawać kobietom odwagę do działania:

- Opowiadamy o jednym z najtrudniejszych doświadczeń, które dotyka wiele kobiet oraz o konsekwencjach tego doświadczenia, ale przede wszystkim, co pragnę bardzo mocno podkreślić, chcemy za sprawą głównej bohaterki wzbudzić w kobietach odwagę do działania, do sprzeciwu wobec tak brutalnych form zachowania. To wspaniałe, że nasz serial cieszy się tak dużą popularnością wśród kobiet, dzięki temu docieramy do osób, które najczęściej mierzą się z tym problemem.

Twórcy konstruując serial korzystali w tym sezonie z konsultacji z grupą ekspertów z zakresu psychologii, psychoterapii i kryminalistyki, by jak najprawdziwiej przedstawić złożoną sytuację kobiet, które stają w obliczu takich dramatycznych wydarzeń. Gorące dyskusje widzów chociażby w social mediach potwierdzają, że jest to współcześnie bardzo ważny temat. Jednym z narzędzi komunikacyjnych serialu jest również współpraca z Niebieską Linią – Ogólnopolskim Pogotowiem dla Ofiar Przemocy w Rodzinie, gdzie po pomoc i wsparcie mogą się zgłosić ofiary przemocy.

bak

Zobacz także

Rekordowe zyski TVP w trakcie mundialu w Rosji
Mistrzostwa Świata w Rosji są rekordowe pod względem zysków dla Telewizji Polskiej. Wbrew medialnym doniesieniom, odpadnięcie Polaków z rozgrywek nie ...
Dlaczego pożyczki online stały się tak popularne?
Sektor pożyczek online w Polsce rośnie błyskawicznie, a przez Internet pożyczają przedstawiciele różnych grup społecznych, w tym Polacy osiągający wysokie ...
„AMERYKA EXPRESS” w Peru i Ekwadorze
Zakończyły się zdjęcia do nowej odsłony podróżniczego reality „Ameryka Express”. Tym razem trasa wyścigu wiodła przez dwa państwa Ameryki Południowej: ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top