Znajdź informacje

Rekordowy piłkarski wtorek. TVP1 liderem dnia


« lista artykułów
2018-03-29

Rekordowe pasmo piłkarskiego wtorku w TVP1. 9,7 mln widzów oglądało w szczytowym momencie trzymający w napięciu mecz Polski z Koreą Południową. Średnia widownia spotkania towarzyskiego wyniosła 8,5 mln osób. Sitcom „Trzecia połowa” z 2 mln widownią, a film dokumentalny „Stadion śląski. W kotle czarownic” obejrzało 2,3 mln widzów.

Średnia oglądalność meczu z udziałem reprezentacji Polski ze Stadionu Śląskiego w Chorzowie była rekordowa i wyniosła 5,8 mln widz. przy udziałach 37,8%, a w szczytowym momencie - 7,1 mln widz. (według NAM**). Wczorajszy mecz zgromadził największą widownię spośród wyemitowanych w tym okresie rozgrywek towarzyskich. 

27 marca TVP1 zanotowała ponad 15 proc. udziały, a w paśmie 20:00-24.00 padł rekord tego dnia 26,5 proc. (wg NAM). 

*Dane z pomiaru oglądalności kanałów telewizyjnych metodą MOR (Model Oglądalności Rzeczywistej) 

** Dane z pomiaru oglądalności Nielsen Audience Measurement

bak

Zobacz także

Lato 2018: Gdzie na wakacje?
Dynamiczny rozwój branży turystycznej, a także coraz zasobniejszy portfel przeciętnego polskiego turysty sprawiają, że preferencje turystyczne Polaków ulegają zmianie. Choć ...
Rekordowa oglądalność "Milionerów"
To był długo wyczekiwany moment! Polska edycja teleturnieju doczekała się nowej zwyciężczyni, którą została przesympatyczna, emerytowana nauczycielka języka polskiego – ...
Gale z udziałem "Diabło" Głowackiego i Szpilki tylko w TVP
Telewizja Polska nabyła od firmy KnockOut Promotions prawa do zawodowych gal bokserskich, także z udziałem polskich pięściarzy: Krzysztofa „Diablo” Włodarczyka, ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top