Znajdź informacje

TVN podjął decyzję. Będzie trzeci sezon "Diagnozy"


« lista artykułów
2018-04-30

Po olbrzymim sukcesie premierowego sezonu serialu „Diagnoza” i rewelacyjnej oglądalności odcinków nowej serii, telewizja TVN podjęła decyzję o kontynuacji zdjęć. Już jesienią obejrzymy, więc kolejną odsłonę medyczno - kryminalnej produkcji.

„<<Diagnoza>> ewidentnie przypadła do gustu widzom i niezmiennie budzi ogromne emocje. Każdy odcinek serialu przyciąga rzesze fanów! To nie tylko zasługa rewelacyjnej obsady i utalentowanych twórców, ale też dobrze napisanego scenariusza. W kolejnym sezonie znów zaskoczymy naszych widzów. Pojawią się nowe mocne postaci oraz związane z nimi zawiłe i zaskakujące historie…” mówi Dorota Kośmicka, producentka.

„Diagnoza” emitowana jest od 20 lutego br. we wtorki o godz. 21: 30. Po siedmiu odcinkach produkcja miała średnio 2,041 mln widzów przy udziale wynoszącym 17,41 proc. w grupie 16-49. Taki wynik dał TVN pozycję niekwestionowanego lidera pasma w grupie komercyjnej! Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, emitowany 20 lutego, który oglądało aż 2,27 mln osób!

Serial „Diagnoza” opowiada o doktor Annie Leśniewskiej, która w wyniku tragicznego wypadku straciła pamięć. Dzięki wielkiej determinacji Anny i fachowej opiece lekarzy ze Specjalistycznego Szpitala Nr 4 w Rybniku, Leśniewskiej udało się odzyskać zdrowie i wspomnienia. Bohaterka mogła w końcu rozliczyć się ze swoją trudną przeszłością i największym wrogiem - Janem Artmanem. Teraz, po powrocie do zawodu lekarza, wygranej batalii sądowej z byłym partnerem oraz odzyskaniu dzieci, stara się poukładać swoje życie na nowo. Niestety zostaje wplątana w niebezpieczną aferę kryminalną.

bak

Zobacz także

Marketerze - ile wydajesz na działania marketingowe online? [BADANIE]
Obecna komunikacja e-marketingowa niemal w niczym nie przypomina już tej sprzed lat. W WhitePress® postanowiliśmy przekonać się, na co i dlaczego idą największe pieniądze w obrębie marketingu ...
Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia ...
700 tys. widzów programu "Googlebox. Przed telewizorem”
Świetne wyniki oglądalności zanotował program „Googlebox. Przed telewizorem”. W czasie nadawania programu, TTV był 3 najchętniej oglądanym kanałem, za TVN ...
Komentarze
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top