Znajdź informacje

Jedynka liderem weekendu. Doskonały start nowości TVP


« lista artykułów
2019-01-24

W weekend TVP1 była bezkonkurencyjna. Niedzielny konkurs indywidualny Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem obejrzało w TVP1 i TVP Sport średnio 6,5 mln widzów. Doskonały wynik odnotowało także nowe show Jedynki „Sanatorium Miłości”, które w szczytowym momencie zgromadziło przed telewizorami ponad 4,2 mln osób.*

Sobotni konkurs drużynowy, w którym Polacy zajęli trzecie miejsce, a Dawid Kubacki z wynikiem 143,5 m ustanowił nowy rekord skoczni, obejrzało według Modelu Oglądalności Rzeczywistej prawie 5,7 mln widzów. W kulminacyjnej chwili transmisję z Zakopanego śledziło w Jedynce 5 mln, a w TVP Sport niemal milion osób. Jeszcze większe zainteresowanie wzbudził niedzielny konkurs indywidualny, którego przebieg na antenie TVP1 obejrzało ponad 5,4 mln, a na TVP Sport ponad milion widzów. W szczytowym momencie transmisję z Wielkiej Krokwi widziało 6,4 mln widzów w Jedynce i ponad 1,1 mln na sportowej antenie Telewizji Polskiej. 

Premierowy odcinek nowego programu TVP1 „Sanatorium miłości”, którego bohaterowie wyruszyli w niezwykłą, emocjonalną podróż, aby odmienić swoje życie, obejrzało wczoraj średnio 3,9 mln osób, a w piku ponad 4,2 mln. 

Według danych NAM Jedynka przez wszystkie trzy dni weekendu była liderem z udziałami: w piątek 10,14%, w sobotę 11,29% a niedzielę 13,14%. Wczorajszy wynik jest najwyższą dzienną średnią Anteny od początku 2019 roku. Najliczniejszą widownię zgromadziła finałowa druga seria indywidualnego konkursu Pucharu Świata w skokach narciarskich, którą obejrzało 5,1 mln, a w peaku prawie 7,6 mln widzów. Niedzielny „Teleexpress” zgromadził przed telewizorami ponad 5 mln widz. (udz. 32,64%) – to najlepszy wynik programu od marca 2018 roku. „Sanatorium Miłości” było trzecim najchętniej oglądanym programem weekendu spośród wszystkich stacji telewizyjnych. Nowość TVP, w której widzowie poznają historie bohaterów szukających miłości w górskim uzdrowisku obejrzało 3,6 mln osób (udz. 22,46%), zapewniając Jedynce pozycję lidera pasma. *Model Oglądalności Rzeczywistej

bak

 

Zobacz także

Dlaczego warto zainwestować w aplikację mobilną?
Aplikacja mobilna większości z nas kojarzy się z grami i rozrywką w naszym smartfonie lub tablecie. Czy można wykorzystać aplikację ...
Występy magików — nowa ulubiona rozrywka Polaków
Wyjścia do kina, na koncerty, wystawy czy plenerowe eventy cieszy się w Polsce niesłabnącą popularnością. Sporo ludzi szuka jednak rozrywek ...
Niezwykły spot i rekordowa liczba polskich produkcji wiosną na Discovery Channel!
Discovery Channel przedstawia wiosenną ramówkę w wyjątkowym spocie, będącym połączeniem świata animowanego z realnymi bohaterami nagranymi przy użyciu specjalnej technologii, ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top