Znajdź informacje

Widzowie spędzili Nowy Rok z "Jedynką"


« lista artykułów
2019-01-02

Pierwszego dnia 2019 roku TVP1 z udziałami 11,6 proc. była liderem widowni spośród wszystkich stacji telewizyjnych. Największym zainteresowaniem widzów cieszył się pierwszy w tym roku odcinek programu „Jaka to melodia?” i transmisja z Pucharu Świata w skokach narciarskich.

Prowadzona przez Norbiego „Jaka to melodia?” w Nowym Roku zgromadziła aż 2,7 mln widzów (udziały 17,4 proc). To najlepszy wynik programu od 21 stycznia 2018. Gościem specjalnym noworocznego wydania był Michał Milowicz, który wykonał przebój Elvisa Presleya „Jailhouse Rock”.

Ponad 4 mln widzów (27 proc. udz.) obejrzało w TVP1 wczorajszy konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich – Turniej Czterech Skoczni w Garmisch-Partenkirchen. To był także dobry dzień dla polskiego zawodnika, Dawid Kubacki zajął trzecie miejsce w drugim konkursie Turnieju Czterech Skoczni, stanął na podium.

We wtorkowy wieczór wielkich emocji nie zabrakło również widzom Dwójki. Premierowy odcinek drugiej edycji muzycznego show „The Voice Kids” obejrzało 1,8 mln widzów (10,8 proc. udz.).

bak

Zobacz także

Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Na urlop kamperem: przygoda, wolność i co jeszcze?
Podróżowanie kamperem zyskuje na popularności jako forma urlopu, która łączy w sobie wolność, komfort i bliskość z naturą. W obliczu ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top