Znajdź informacje

Kontrowersje wokół oglądalności TV Trwam


« lista artykułów
2016-01-24

W połowie stycznia Telewizja Trwam poinformowała, że ogląda ją "codziennie lub prawie codziennie ponad 3,4 mln osób". W materiale stacja powoływała się na najnowsze badania Europejskiego Instytutu Studiów i Analiz. Ale z danych KRRiT przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement wynika, że rekordowa oglądalność stacji odnotowana została w lipcu ub. roku i wynosiła 132 tys. widzów.

W połowie stycznia stacja poinformowała, że co trzeci Polak ogląda TV Trwam. - Odsetek badanych, którzy oglądają TV Trwam wyniósł 30 proc. Liczbę widzów TV Trwam szacuje się na ponad 9,5 mln osób. Wśród widzów naszej stacji dominują osoby, które oglądają tę stację codziennie lub prawie codziennie oraz kilka razy w tygodniu łącznie 67,2 proc. Szacuje się, że jest ich prawie 6 mln 400 tys. osób. Codziennie lub prawie codziennie TV Trwam ogląda ponad 3 mln 400 tys. osób.

Dane pochodzą z badania jakie zostało wykonane w listopadzie 2015 roku na reprezentatywnie dobranej próbie mieszkańców Polski - (1265 osób) przez Europejski Instytut Studiów i Analiz, który kieruje europoseł wybrany z list PiS Mirosław Piotrowski.

Tymczasem wczoraj informację o oglądalności TV Trwam podał portal wirtualnemedia.pl. Z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement na zlecenie KRRiT wynika, że w II półroczu ub. roku Telewizja Trwam miała 0,81 proc. udziału w rynku. Jej średnia minutowa oglądalność wynosiła 52 tys. widzów. Rekordową widownię utworzona w 2003 roku stacja odnotowała w dniu 12 lipca, gdy średnia minutowa oglądalność programu wyniosła 132 tys. widzów.

Foto: youtube

Bartłomiej Kawalec

Zobacz także

Marketerze - ile wydajesz na działania marketingowe online? [BADANIE]
Obecna komunikacja e-marketingowa niemal w niczym nie przypomina już tej sprzed lat. W WhitePress® postanowiliśmy przekonać się, na co i dlaczego idą największe pieniądze w obrębie marketingu ...
Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia ...
700 tys. widzów programu "Googlebox. Przed telewizorem”
Świetne wyniki oglądalności zanotował program „Googlebox. Przed telewizorem”. W czasie nadawania programu, TTV był 3 najchętniej oglądanym kanałem, za TVN ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top