Znajdź informacje

Imponujące plany Discovery na Tokio 2020 – największe cyfrowe igrzyska olimpijskie w historii


« lista artykułów
2019-07-31

Na dokładnie rok przed rozpoczęciem XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 Discovery, właściciel Eurosportu, czyli miejsca, w którym bije serce igrzysk zapowiada przeniesienie widzów w świat olimpijskich zmagań w niespotykany do tej pory sposób. Nadawca zaoferuje innowacyjne, przekrojowe i kompleksowe działania w przestrzeni cyfrowej i telewizyjnej w całej Europie[i].

Po ogromnym sukcesie, jakim był wielokrotnie nagradzany projekt dotarcia do jak największej liczby osób na każdym ekranie w Europie podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018, Discovery, będące światowym liderem w dostarczaniu rozrywki na żywo, zapowiada, że będzie rozpalać pasje kibiców podczas igrzysk w Tokio mocniej niż kiedykolwiek wcześniej.

Eurosport, czyli miejsce, w którym bije serce igrzysk w Europie, dotrze do fanów, wykorzystując wszystkie możliwe platformy – TV, streaming na żywo, w Internecie i mediach społecznościowych. Wyłącznie w Eurosport Playerze, czołowym europejskim sportowym serwisie OTT, będzie można obejrzeć każdą minutę startu każdego sportowca w każdej dyscyplinie, na żywo i na żądanie. Sportowe transmisje będą uzupełnione realizowanymi w czasie rzeczywistym produkcjami digitalowymi i w mediach społecznościowych, dzięki czemu każdy kibic będzie mógł po raz pierwszy w historii całkowicie dostosować przekaz do swoich preferencji i oglądać pasjonujące go dyscypliny oraz ulubionych sportowców i ekspertów.

– Olimpijska podróż Discovery rozpoczęła się wraz z Pyeongchang 2018, kiedy nasze wyjątkowe podejście do igrzysk pozwoliło przyciągnąć rekordową widownię, zbudować niespotykany wcześniej zasięg i zaangażowanie w całej Europie. Ambicje Discovery na Tokio 2020 są jeszcze większe. Chcemy zaoferować kibicom najbardziej innowacyjne i dogłębne relacje z igrzysk w przestrzeni cyfrowej dostarczone na niespotykaną do tej pory skalę. Nasze działania będą jeszcze bardziej śmiałe i rozbudowane – wszystko po to, żeby dotrzeć do jeszcze większej liczby osób, wykorzystując wszystkie możliwe platformy, bo tylko u nas można będzie zobaczyć każdą minutę igrzysk, każdą dyscyplinę, każdego sportowca i wszystkie 321 finałów rywalizacji o olimpijskie złoto – powiedział JB Perrette, President i CEO Discovery International. – Igrzyska olimpijskie, szczególnie w obecnej globalnej sytuacji geopolitycznej, ponownie udowodnią, że są największą i najbardziej przełomową imprezą na świecie. To jedno z ostatnich wydarzeń faktycznie jednoczących cały świat – kibiców, widzów, firmy. Discovery połączy miliony fanów w całej Europie pokazując im prawdziwe i pasjonujące sportowe historie – dodał JB Perrette.

– Letnie Igrzyska Olimpijskie to największy spektakl na świecie. Nasi światowej klasy eksperci wykorzystają nowoczesną infrastrukturę, zaplecze technologiczne i swoje doświadczenie, by opowiadać o najważniejszych sportowych wydarzeniach w sposób rozpalający pasje kibiców. Po sukcesie Eurosport Cube w Pjongczangu, ponownie postawimy na innowacyjne technologie. Przeniesiemy widzów w samo centrum akcji, dając im możliwość pełnego zrozumienia olimpijskich wydarzeń i jeszcze mocniejszego przeżywania sportowych emocji – podkreślił Dave Schafer, Senior Vice President Content and Production w Discovery.

Aby uczcić “rok do igrzysk”, Eurosport pokazał w środę nowy spot promocyjny, zapowiadający kampanię, mającą na celu zbudowanie świadomości marki, jako jedynego miejsca, w którym widzowie mogą obejrzeć każdą minutę startu wszystkich sportowców we wszystkich dyscyplinach. Inspirowany mangą spot będzie pojawiał się na antenach Eurosportu, platformach cyfrowych i w mediach społecznościowych kanału od 24 lipca do 25 sierpnia. Będą mu towarzyszyły specjalne programy około olimpijskie. Na antenach oraz w przestrzeni cyfrowej obok logotypu Eurosportu pojawią się koła olimpijskie.

Przez cały rok Eurosport pokazuje tysiące godzin transmisji, relacjonując na żywo najważniejsze wydarzenia w ponad 70% dyscyplin z letnich igrzysk olimpijskich. Kampania promocyjna „Droga do Tokio” będzie prowadzona wokół transmisji wszystkich sportów olimpijskich aż do ceremonii otwarcia igrzysk, która będzie miała miejsce 24 lipca 2020 roku w Tokio.

W trakcie nadchodzących 365 dni, które dzielą nas od rozpoczęcia największej sportowej imprezy roku, Discovery będzie sukcesywnie odsłaniać kolejne elementy strategii programowej i w zakresie produkowanych treści, prezentować innowacyjne technologie produkcyjne, a także listę ekspertów, z którymi będzie współpracować. Więcej informacji o drodze do igrzysk na stronie eurosport.pl oraz w mediach społecznościowych kanału.

bak

Zobacz także

TOPR. Na każde wezwanie - film o prawdziwym bohaterstwie
„TOPR. Na każde wezwanie” to dokument o wyjątkowych ludziach, którzy ryzykując swoje życie, idą ratować je innym. Bo walka z ...
Zimowa ramówka TVP pełna nowości i hitów
W nadchodzącą zimę Telewizja Polska zachwyci swoich widzów wieloma nowościami. Na antenę powrócą także cieszące się niezwykłą popularnością formaty: „Sanatorium ...
Jolanta Pieńkowska wraca do „Faktów o Świecie” w TVN24 BiS
Od 2 grudnia na antenę TVN24 BiS wraca Jolanta Pieńkowska. Poprowadzi nowe wydanie programu „Fakty o Świecie” o godzinie 18:30. ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top