Znajdź informacje

TVP chwali się znakomitą oglądalnością skoków w Zakopanem


« lista artykułów
2016-01-25

Decydujące momenty weekendowych konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich oglądało na antenie TVP1 i TVP Sport ponad 6 milionów widzów. To głównie dzięki wydarzeniom sportowym "Jedynka" była w weekend najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w kraju - informuje Centrum Informacji TVP.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przedstawionych dziś przez TVP, sobotnią rywalizację w Zakopanem śledziło w szczytownym momencie transmisji w TVP1 ponad 5,7 mln widzów. Dzień później najwyższa oglądalność wyniosła nieco ponad 400 tys. widzów więcej. Średnia oglądalność weekendowych konkursów wyniosła 4,51 mln oraz 4,87 mln widzów co przełożyło się na 35,39 proc. i 36,7 proc. udziałów w rynku w grupie 4+.

Średnia oglądalność zakopiańskiego konkursu skoków śledziło w TVP Sport odpowiednio 258 i 168 tys. widzów.

TVP1 była w weekend stacją pierwszego wyboru, pod względem średnich udziałów dziennych - 13,4 i 14,3 proc. (grupa 4+).

Bartłomiej Kawalec

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top