Znajdź informacje

TVP chwali się znakomitą oglądalnością skoków w Zakopanem


« lista artykułów
2016-01-25

Decydujące momenty weekendowych konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich oglądało na antenie TVP1 i TVP Sport ponad 6 milionów widzów. To głównie dzięki wydarzeniom sportowym "Jedynka" była w weekend najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w kraju - informuje Centrum Informacji TVP.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przedstawionych dziś przez TVP, sobotnią rywalizację w Zakopanem śledziło w szczytownym momencie transmisji w TVP1 ponad 5,7 mln widzów. Dzień później najwyższa oglądalność wyniosła nieco ponad 400 tys. widzów więcej. Średnia oglądalność weekendowych konkursów wyniosła 4,51 mln oraz 4,87 mln widzów co przełożyło się na 35,39 proc. i 36,7 proc. udziałów w rynku w grupie 4+.

Średnia oglądalność zakopiańskiego konkursu skoków śledziło w TVP Sport odpowiednio 258 i 168 tys. widzów.

TVP1 była w weekend stacją pierwszego wyboru, pod względem średnich udziałów dziennych - 13,4 i 14,3 proc. (grupa 4+).

Bartłomiej Kawalec

Zobacz także

Na urlop kamperem: przygoda, wolność i co jeszcze?
Podróżowanie kamperem zyskuje na popularności jako forma urlopu, która łączy w sobie wolność, komfort i bliskość z naturą. W obliczu ...
Jak wybrać chłodziarkę do sklepu?
Wybór odpowiedniej chłodziarki dla sklepu może mieć kluczowe znaczenie dla efektywności działalności handlowej. Nasz artykuł oferuje praktyczne wskazówki dotyczące tego, ...
Efektywne zarządzanie zapasami. Aplikacja magazynowa MOBILNY MAGAZYNIER
Efektywne zarządzanie zasobami może być naprawdę proste dzięki aplikacji MOBILNY MAGAZYNIER. Dostarcza ona kompleksowe rozwiązania z zakresu optymalizacji procesów magazynowych. ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top