Znajdź informacje

Znakomita oglądalność propozycji TVP, Jedynka liderem weekendu!


« lista artykułów
2019-12-18

Ponad 5,5 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności w TVP1 i TVP Sport śledziło niedzielne zmagania skoczków podczas zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich. Piątkowy, finałowy odcinek programu „Czar Par” obejrzało w TVP2 1,7 mln osób. Dużym zainteresowaniem widzów cieszył się drugi odcinek programu „The Voice Senior” (pik 4,2 mln osób), a także program „Konferencja sylwestrowa w TVP” którą oglądało średnio 1,4 mln widzów według MOR*.

W miniony weekend Jedynka trzykrotnie znalazła się na pozycji lidera uzyskując najwyższe udziały spośród wszystkich stacji telewizyjnych - 9,5% w piątek, 10,3% w sobotę i 10,1% w niedzielę (dane NAM). W sobotę i w niedzielę na antenach TVP transmitowane były konkursy zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Klingenthal. Polscy skoczkowie nie zawiedli. W sobotę biało-czerwoni w świetnym stylu wygrali konkurs drużynowy Pucharu Świata. Zawody oglądało średnio w sobotę według MOR na obu antenach TVP1 i TVP Sport 3,5 mln widzów (pik 4,4) w niedzielę skoki w TVP1 i TVP Sport w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło 5,6 mln widzów, średnia 4,5 mln widzów.

W piątek 13 grudnia widzowie poznali zwycięzców programu „Czar Par”. Szczęśliwcami okazali się Katarzyna i Krzysztof Fabiańscy. Zwycięska para zdobyła nagrodę główną – 300 tys. złotych. Program rozrywkowy TVP2 zainteresował średnio ponad 1,8 mln widzów według MOR, (pik ponad 2 mln). Bardzo dużym zainteresowaniem widzów cieszy się program „The Voice Senior”. Drugie spotkanie Urszuli Dudziak, Alicji Majewskiej, Andrzeja Piasecznego i Marka Piekarczyka z uczestnikami muzycznego show wg MOR, w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło ponad 4,2 mln widzów. Średnio program oglądało 3,6 mln osób.

Świetną oglądalność miał także trzeci odcinek serialu TVP1 „Młody Piłsudski”, wg MOR serial obejrzało średnio 2,5 mln widzów, (pik 2,6 mln). W sobotę w Dwójce podczas programu „Konferencja sylwestrowa TVP2” Telewizja Polska zaprezentowała widzom Gwiazdy, które zaśpiewają podczas tegorocznego Sylwestra Marzeń w Zakopanem, konferencję obejrzało w piku 1,9 mln widzów. Średnia oglądalność wyniosła 1,4 widzów (MOR).

*Model Oglądalności Rzeczywistej

bak

Zobacz także

Wizytówki, ulotki i plakaty – Twój pakiet reklamowy
Firma, która ma przynosić zyski, powinna regularnie inwestować w reklamę. Wybór materiałów nie może być przypadkowy – chodzi przecież o ...
Zakodowana Warszawa - nowoczesna gra miejska
Poznaj tajniki stolicy dzięki grze miejskiej  „ZAKODOWANA Warszawa" – innowacyjnym wyzwaniem w przestrzeni miejskiej
Na urlop kamperem: przygoda, wolność i co jeszcze?
Podróżowanie kamperem zyskuje na popularności jako forma urlopu, która łączy w sobie wolność, komfort i bliskość z naturą. W obliczu ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top