Znajdź informacje

Program Tomasza Lisa w Onet.pl będzie testem kondycji internetu


« lista artykułów
2016-01-27

Po dziewięciu latach przerwy program Tomasza Lisa ponownie emitowany będzie w internecie. Zdaniem branży, start nowego programu publicysty w Onet.pl będzie znakomitym porównaniem i testem, jak na przestrzeni lat ewoluował polski internet. Jakub Kralka ze Spider's Web jest umiarkowanym optymistą, jeśli chodzi o sukces startującego pod koniec lutego programu.

Jakub Kralka przypomina, że dziennikarz wraca do punktu wyjścia [Tomasz Lis od września do grudnia 2007 roku wspólnie z serwisem Gazeta.pl tworzył program "Co z Polską?", będącym kontynuacją programu emitowanego w Polsacie - przyp. red], ale start jego nowego programu w Onet.pl będzie świetnym porównaniem i testem kondycji internetu. - Teraz wszyscy się zastanawiamy jak zmienił się polski Internet i struktura medialna w ostatnich niemal dziewięciu latach. Tomasz Lis będzie dla nas takim troszkę benchmarkiem tej zmiany - pisze ekspert Spider's Web w swoim felietonie.

Jego zdaniem, o sukces medialny nowego przedsięwzięcia wcale nie będzie łatwo. - Z jednej strony zadziwiająco dużo nazwisk aktywizuje się ostatnio na Twitterze i kto wie czy przypadkiem nie zbierają się tam w celu powołania jakiegoś interesującego projektu. Z drugiej, niepokoi sam Onet. Historia z Gazeta.pl udowodniła, że strona główna dużego medium wcale nie gwarantuje spektakularnych wyników. Onet nie dysponuje jakąś fenomenalną infrastrukturą do obsługi video.

Ekspert Spider's Web ocenia, że nowy program Tomasza Lisa miałby zdecydowanie większe szanse na sukces w sieci, gdyby emitowany był w serwisie YouTube'a. - A to z racji większej przystępności platformy: technologicznej, mobilnej, społecznościowej. Pomijam też aspekt prestiżu medium, który jednak w przypadku takich treści może być istotny, a przecież Pan Redaktor nie namówi Dody, żeby kąpała się w studyjnej wannie - wyjaśnia Jakub Kralka.

Foto: techlaw.pl

Bartłomiej Kawalec

Zobacz także

Marketerze - ile wydajesz na działania marketingowe online? [BADANIE]
Obecna komunikacja e-marketingowa niemal w niczym nie przypomina już tej sprzed lat. W WhitePress® postanowiliśmy przekonać się, na co i dlaczego idą największe pieniądze w obrębie marketingu ...
Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia ...
700 tys. widzów programu "Googlebox. Przed telewizorem”
Świetne wyniki oglądalności zanotował program „Googlebox. Przed telewizorem”. W czasie nadawania programu, TTV był 3 najchętniej oglądanym kanałem, za TVN ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top