Znajdź informacje

Kolporter zmienia system partnerski, znika kilkutysięczna kaucja


« lista artykułów
2016-01-28

Kolporter zmienia sposób działania systemu rekrutacji osób chcących prowadzić salon prasowy spółki. Firma zrezygnowała z wymogu wpłacenia kaucji, a przyszli współpracownicy mogą liczyć na atrakcyjne warunki rozwoju i rozwój w strukturach przedsiębiorstwa. Obecnie, w ramach Systemu Partnerskiego, ze spółką współpracuje około tysiąc osób w całej Polsce.

System Partnerski, to przygotowany kilka lat temu przez Kolportera autorski model współpracy dla osób, prowadzących saloniki prasowe. Wszystkie punkty prowadzone są przez parnterów, którym firma  zapewnia m.in. stałe wynagrodzenie podstawowe, dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od wielkości obrotu, premię za realizacje celów handlowych, premię za realizacje standardów sieci oraz  wynagrodzenia dodatkowe. Teraz spółki rezygnuje z wymogu wpłacania kaucji.

- To bardzo istotna zmiana w naszym Systemie Partnerskim. Dotychczas jednym z wymogów była wpłata kaucji, w wysokości kilku tysięcy złotych. W stosunku do innych, podobnych ofert rynkowych ta opłata była stosunkowo niska, ale mimo to mogła być barierą dla wielu osób. Dlatego zdecydowaliśmy się ją wyeliminować. Nasza obecna propozycja to prawdopodobnie jedna z najatrakcyjniejszych tego typu ofert na rynku - brak konieczności posiadania jakiegokolwiek wkładu własnego, gwarantowane wynagrodzenie podstawowe i możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy - mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Oprócz zmian w Systemie Partnerskim dodatkową wartością dla osób prowadzących saloniki ma być szereg programów motywacyjnych i szkoleń, które gwarantuje Kolporter. Najlepszym partnerom firma zapewnia natomiast możliwość awansu. W spółce już pracują menadżerowie, którzy swoją karierę zaczynali "za ladą w saloniku"

Aktualnie do sieci Kolportera należą 1024 saloniki prasowe, w tym 199 salonów Top-Press.

Foto: kolporter.com.pl

Bartłomiej Kawalec

Zobacz także

Polacy coraz częściej pożyczają poza bankami
Polacy chętnie ubiegają się o zewnętrzne wsparcie finansowe. Chociaż popularne są przede wszystkim kredyty bankowe, rodacy nie stronią również od ...
Pożyczka na raty przez Internet a pożyczka w banku - czym się różnią
Ważnym pytaniem przed zaciągnięciem pożyczki jest wybór rzetelnego pożyczkodawcy. Obecnie dla przeciętnego pożyczkobiorcy dostępne są dwa warianty uzyskania dodatkowych kosztów: ...
Terminale płatnicze. Czy w Polsce będzie ich więcej?
Liczba terminali płatniczych przypadających na milion obywateli w Polsce znacząco odbiega od średniej w Unii Europejskiej. Podczas gdy w naszym ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top