Znajdź informacje

Błaszczykowski, Pirlo i Lahm twarzami marki Drutex


« lista artykułów
2016-02-01

Nową kampanię reklamową zaprezentował Drutex. Twarzami firmy pozostali współpracujący z firmą od 2014 roku ambasadorzy marki Philipp Lahm, Jakub Błaszczykowski i Andrea Pirlo. Celem kampanii jest wzmocnienie rozpoznawalności marki orz pozycjonowanie jej jako lidera branży. Reklama pojawi się w niemieckich, włoskich oraz polskich mediach.

W nowej kampanii marki Drutex jeszcze mocniej uwypuklana jest przewaga prodktów marki nad konkurencją. Cechy okien przedstawiane są w nowej odsłonie reklamt w nawiązaniu z atutami ambasarowó marki, czyli: Philip Lahm (precyzja), Jakub Błaszczykowski (wytrzymałość) oraz Andrea Pirlo (elegancja). Każdy produkt firmy Drutex przygotowywany jest według indywidualnego zamówienia i oczekiwań klientów. Bazując na koncepcji poprzedniej kampanii „Okna DRUTEX - Wybór Mistrzów”, firma przedstawia i uruchamia jej kontynuację, która jest odzwierciedleniem funkcjonalnego aspektu produktów jak i przewagi marki.

Hasło „Precyzja, wytrzymałość, elegancja w oknie” ma wprowadzić w życie nową ideę marki głoszącą, że okna firmy wyróżnia bezkompromisowa jakość, trwałość i nowoczesny design odpowiadający aktualnym trendom architektonicznym i preferencjom klientów. -Chcemy w ten sposób podkreślić, że okna DRUTEX to produkt dla każdego, w 100 proc.  zindywidualizowany, dopasowany do potrzeb klientów. To okna dostępne w różnorodnych wariantach kolorów, kształtów, wzornictwa i materiałów, w zależności od preferencji odbiorców. Jednak to, co łączy wszystkie nasze produkty i co jest odpowiedzią na oczekiwania Klientów bez względu na kraj, z którego pochodzą, to wysoka jakość, precyzja, wytrzymałość i elegancja - mówi Adam Leik, dyrektor marketingu w spółce.

Autorem zdjęć do nowej kampanii reklamowej jest jeden z najbardziej znanych i cenionych włoskich fotografów, Andrea Varani. Pierwszy etap sesji fotograficznej odbył się w Malibu i na Sri Lance, a finalne zdjęcia z udziałem gwiazd futbolu fotograf wykonał w Milk City Studio w Monachium.

bak

Zobacz także

Co słychać w Polityce?
Sześćdziesiąt lat historii, cotygodniowa dawka w pełni profesjonalnych, sprawdzonych informacji, wszystko to sprawia że tygodnik Polityka od wielu lat utrzymuje ...
"Mali giganci" powracają na antenę TVN
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć ...
Jak wyglądają spięcia rządowe na linii prezydent – PiS?
Prezydent RP zawetował ustawy o Sądzie Najwyższym oraz Krajowej Radzie Sądownictwa, przez co narasta spór pomiędzy nim a politykami Prawa ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top