Znajdź informacje

Starmach, Moran i Gessler w jury "MasterChef Junior"


« lista artykułów
2015-12-15

W niedzielę 20 grudnia telewizja TVN przy współpracy z Endemol Shine Polska rozpoczynają zdjęcia do nowego programu "Masterchef Junior". Tym razem za kuchenne fartuchy chwycą dzieci. Pierwszego polskiego "Masterchefa Juniora" wybiorą Mateusz Gessler, Anna Starmach oraz Michel Moran.

Kilkadziesiąt godzin castingów i prawie 500 chętnych do walki o tytuł pierwszego polskiego "Masterchefa Juniora". Po trudnych zmaganiach na castingach w Krakowie, Warszawie, Gdyni i Poznaniu Masterchef Junior wreszcie na planie! 40-ścioro najbardziej utalentowanych kulinarnie dzieci będzie walczyć o wejście do ścisłej 14-stki programu i tytuł "Masterchefa Juniora".

- Wybór czterdziestu uczestników, którzy przez pierwsze dwa odcinki będą walczyć o udział w dalszych etapach programu był naprawdę trudny. Jesteśmy pod wrażeniem kulinarnych zdolności małych kucharzy. Poziom ich umiejętności był naprawdę imponujący. Do tego mają jeszcze ogromne poczucie humoru i dziecięcą wyobraźnię. Dla nich nie ma rzeczy niemożliwych. Myślę, że szykuje się naprawdę fantastyczny program, pełen emocji i wzruszeń - tłumaczy Ewa Leja, producent programu.

Kulinarne umiejętności małych uczestników w wieku 8-13 lat będą oceniać uwielbiani przez widzów jurorzy: Anna Starmach oraz Michel Moran. Dołączy do nich Mateusz Gessler, znany kucharz  i restaurator, dla którego miłość do gotowania to rodzinna tradycja. Magda Gessler - przez wzgląd na swoje zajętości związane z kręceniem "Kuchennych rewolucji" - pojawi się w programie w roli gościa specjalnego.

Pierwszy odcinek polskiej edycji "Masterchefa Juniora" będzie można zobaczyć już wiosną na antenie TVN. Program o młodych miłośnikach gotowania odniósł sukces już w 19 krajach na całym świecie, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Francji czy Hiszpanii. Producentem polskiej edycji programu jest firma Endemol Shine Polska.

Źródło: TVN

Bartlomiej Kawalec

Zobacz także

Marketerze - ile wydajesz na działania marketingowe online? [BADANIE]
Obecna komunikacja e-marketingowa niemal w niczym nie przypomina już tej sprzed lat. W WhitePress® postanowiliśmy przekonać się, na co i dlaczego idą największe pieniądze w obrębie marketingu ...
Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia ...
700 tys. widzów programu "Googlebox. Przed telewizorem”
Świetne wyniki oglądalności zanotował program „Googlebox. Przed telewizorem”. W czasie nadawania programu, TTV był 3 najchętniej oglądanym kanałem, za TVN ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top