Znajdź informacje

Bracia Golec ponownie w kampanii reklamowej banku BZ WBK


« lista artykułów
2016-02-05

Łukasz i Paweł Golec będą ponownie twarzami najnowszej kampanii Banku Zachodniego WBK, reklamującej szeroką ofertę kredytową banku. Kampania przygotowana została przez agencję Red8 Advertising zgodnie z muzycznym formatem reklamowym przyjętym przez ten bank - wcześniej w jego reklamach wystąpili również Mrozu i chór Sound’N’Grace.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, kampania mediowa potrwa do końca marca i będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie. Grupa Red8 odpowiadała także za przygotowanie Key Visuals na potrzeby kampanii w oddziałach (witryny, materiały POS). W przygotowanej kampanii Bracia Golec śpiewają i grają piosenki oparte na muzyce do dwóch popularnych przebojów Golec uOrkiestra: "Kto się ceni” i "Szarpany”. Nowa kampania promuje szeroką ofertę kredytową Banku Zachodniego WBK, jak również łatwość wzięcia kredytu gotówkowego. Agencja Red8 przygotowała dwa spoty reklamowe, które będą emitowane równolegle:

- Współpraca z Golec uOrkiestra nie tylko wpisuje się w muzyczny format, który Bank Zachodni WBK przyjął w swojej komunikacji reklamowej, ale też osobowość tych wykonawców i popularność ich utworów doskonale nadają się do realizacji celów założonych w obecnej kampanii. W kontekście kredytów gotówkowych mówimy tu bowiem o bardzo szerokiej grupie odbiorców, a wręcz o odbiorcy masowym - mówi Piotr Potorski, Dyrektor Strategiczny w Grupie Red8.

Kampania potrwa od do końca marca i będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie, a także w oddziałach banku (materiały POS przygotowała również Grupa Red8). Red8 współpracuje z BZ WBK od 2013 roku, po wygranym przetargu. Agencja przygotowywała m.in. szereg odsłon kampanii BZ WBK z Kevinem Spacey w roli głównej.

bak

Zobacz także

Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia ...
700 tys. widzów programu "Googlebox. Przed telewizorem”
Świetne wyniki oglądalności zanotował program „Googlebox. Przed telewizorem”. W czasie nadawania programu, TTV był 3 najchętniej oglądanym kanałem, za TVN ...
„Garaż Dudy” - nowy program TVN Turbo
Ktoś mądry kiedyś powiedział, że jeśli lubi się swoją pracę, to po pierwsze jest się szczęściarzem, a po drugie praca ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top