Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Skuteczny handlowiec lubi swoich klientów
To, czy klient dokona konkretnego zakupu, zależy zarówno od jego potrzeb, jak i od tego, czy handlowiec wzbudzi jego zaufanie, a kontakt z nim okaże się przyjemny. Profesjonalny sprzedawca powinien dysponować odpowiednimi umiejętnościami, doświadczeniem, ale także cechami osobowości, które ułatwią mu pracę z klientem.
czytaj więcej
ZM Henryk Kania "Liderem Rynku Spożywczego"!
Redakcje magazynu "Rynek Spożywczy", serwisu www.portalspozywczy.pl oraz www.dlahandlu.pl wręczyły podczas IX Forum Rynku Spożywczego Nagrody Rynku Spożywczego 2016. Tytuł "Lidera Rynku Spożywczego" otrzymały Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. Wyróżnienie odebrała wiceprezes zarządu - Dominika Rąba.
czytaj więcej
Jak inwestować małe kwoty? Darmowy kurs e-mail
Podaj e-mail, potwierdź zapis i dowiedz się więcej.
czytaj więcej
Zbieraj złote sztabki polecając
Rejestracja 0 zł, brak abonamentów i miesięcznych zobowiązań.
czytaj więcej
Doceniając pracownika – wzmocnisz firmę
Menedżerowie mają tendencję do przekazywania swoim podwładnym negatywnych informacji zwrotnych. Jednak wzmocnienia negatywne bardzo rzadko prowadzą do pozytywnych rezultatów. Zazwyczaj lepsze efekty przynosi docenianie pracowników.
czytaj więcej
Jak stworzyć infoprodukt lub napisać książkę?
To łatwe, wystarczy się zmobilizować do wykonania kilku czynności.
czytaj więcej
Panna Cotta Voucher Group oraz Global Leads Group połączyły siły jako Savings United GmbH
10/10/2016 Hamburg i Berlin - Panna Cotta Vocher Group i Global Leads Group informują o swoim połączeniu. Fuzja ma na celu wzmocnienie pozycji obu firm na prężnie rozwijającym się rynku couponingu w Polsce, Hiszpanii, we Włoszech, krajach Europy Środkowej oraz Ameryce Południowej.
czytaj więcej
2016-10-07, 15:02
KMC
Sekrety motywacji pracowników
Słowo „motywacja” w biznesie odmieniane jest przez wszystkie przypadki i występuje w różnych kontekstach. Jak zmotywować pracownika do lepszej pracy? Dać mu nagrodę, gdy wyróżnia się na tle innych czy ukarać, jeśli jest mało wydajny?
czytaj więcej
2016-10-07, 13:11
flypr
Herbaciany pomysł na biznes? Będąc franczyzobiorcą jest łatwiej! Wywiad z partnerem biznesowym sklepów Czas na Herbatę
Marka Czas na Herbatę działa na polskim rynku już od 19 lat. Przez ten okres zdążyła podbić serca wielu klientów, których grono stale się zwiększa, a wraz z nim rośnie także liczba wypitych filiżanek herbaty. Za sukcesem marki stoją nie tylko znakomite gatunkowo produkty, ale także zaangażowanie pracowników oraz kierowników sklepów Czas na Herbatę, którzy dzięki swojemu doświadczeniu i miłości do wykonywanego zawodu, dzielnie pomagają klientom dokonać wyboru, który sprosta ich oczekiwaniom. Przykładem takiej osoby jest pani Katarzyna Bartnicka, która z herbacianym światem związana jest od 2010 roku. Nam postanowiła opowiedzieć o swojej przygodzie z marką Czas na Herbatę.
czytaj więcej
2016-09-28, 14:34
KMC
Employer branding – czyli jak pozyskać lojalnego pracownika
Efektywne dotarcie do kandydatów poszukujących pracy wymaga stosowania odpowiednich narzędzi, mających na celu budowanie wizerunku pracodawcy jako atrakcyjnego i godnego zaufania. Na rynku pracownika to firma musi dokładać starań, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Autopromocja przedsiębiorstw może obejmować działania wewnętrzne (m.in. systemy motywacyjne) lub zewnętrzne, np. targi pracy.
czytaj więcej
1...14151617181920...35

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top