Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Jak zdobywać klientów w internecie i sprzedawać na masową skalę?
Nawet bardzo dobry pomysł na biznes, nie zagwarantuje sukcesu. Kluczem do zysków Twojej firmy jest sprzedaż i głodny tłum kupujących.
czytaj więcej
Po co to zrobiłeś, czyli misja biznesmena?
Podejmując ważną w życiu decyzję o założeniu biznesu, mamy w swoim umyśle jakiś konkretny cel. Może, to być zarabianie większych pieniędzy, czy niezależność. Czy jednak samo nastawienie na zysk jest najważniejsze?
czytaj więcej
Po pierwsze strategia zakupowa i partnerskie relacje z dostawcami
Marcel Thoutberger i Frank Schönfeld to eksperci zakupowi prowadzący projekty konsultingowe dla klientów firmy OptiBuy w Szwajcarii. 12 maja w Katowicach na konferencji PROCON Manufacturing 2016 będą mówić o tym, jak zarządzać międzynarodowymi relacjami między klientami i dostawcami. Nieco na ponad miesiąc przed tym wydarzeniem postanowiliśmy zadać Marcelowi i Frankowi kilka pytań na temat sytuacji na lokalnym rynku zakupowym. Poprosiliśmy również o rekomendacje dla polskich przedsiębiorstw produkcyjnych zainteresowanych współpracą ze szwajcarskimi firmami.
czytaj więcej
Parafraza ułatwi komunikację z klientem, podwładnym i szefem
Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / -łaś parafrazy na szkoleniach. Więc można stwierdzić, że wiesz, co robić kiedy jej użycie odnosi skutek odwrotny od zamierzonego? Dlaczego więc podejmować po raz kolejny temat parafrazy? Ponieważ jest niezwykle istotny element komunikacji w sytuacjach biznesowych. Banalnie proste, takie pierwsze wrażenie odnosimy, kiedy poznajemy strukturę i zastosowania parafrazy. Banalnie przestaje być, gdy przyjrzymy się konsekwencjom właściwego lub co gorsza nieprawidłowego zastosowania parafrazy.
czytaj więcej
Krynka inwestuje w nowe rozwiązania
Krynka, podlaski producent wody źródlanej oraz napoi, modernizuje swój zakład. Po trwających niemal cztery miesiące pracach zakończono ważną inwestycję. Uruchomiono nowoczesną sprężarkownię. Urządzenia zaopatrują linie produkcyjne w sprężone powietrze niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania wszystkich działających tam maszyn. System zamontowany w Krynkach jest przy tym jednym z najbardziej zaawansowanych tego typu w kraju.
czytaj więcej
Jak rozwijać firmę dzięki potencjałowi jej otoczenia?
Zastanów się, czy aby na pewno wykorzystujesz cały dostępny Ci potencjał otoczenia? Chodzi o wszystkie możliwości. Czy reklamujesz się, tam gdzie to możliwe?
czytaj więcej
Jak rozwijać biznes po nowemu?
Wysokie koszty utrzymania, spadek wielkości sprzedaży i codzienne frustracje powodują niepotrzebne napięcia, zamiast tego postaw na współpracę...
czytaj więcej
Finanse w Internecie po raz trzeci
W czwartek, 21 kwietnia, Wrocław – za sprawą konferencji "Finanse w internecie", stanie się miejscem dyskusji o tym, jak promować produkty finansowe w sieci, aby zyskać wizerunkowo i sprzedażowo.
czytaj więcej
Profesjonalne zakupy wymagają negocjacji
Negocjacje dotyczące zakupów powinny przebiegać podobnie jak wszystkie inne negocjacje biznesowe. Niestety, rozmowy handlowe bardzo często koncentrują się wyłącznie na cenie, a to sprawia, że wygrywają oferty najtańsze, ale nie najlepsze.
czytaj więcej
Historia Młodego Biz i jego pierwszej porażki w biznesie
Wielkie plany i marzenia o dużej kasie, wolności finansowej oraz sukcesie, którego zazdrościli by mu wszyscy, stało się przyczyną wielkiego wzlotu Młodego Biz oraz dużej porażki... Ale, czy aby na pewno?
czytaj więcej
1...20212223242526...35

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top