Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


StarOfService - nowy sposób na znajdowanie klientów
W dzisiejszych czasach nie ma nic za darmo - jeśli chcemy mieć biznes, który przynosi stabilne dochody, to bez klientów się nie obejdzie. Gdzie ich znaleźć?
czytaj więcej
Jesteś szefem czy liderem? 6 sposobów jak to sprawdzić
Różnica pomiędzy zarządzaniem a przywództwem w firmie nie zawsze jest oczywista, skąd to się bierze? W biznesie, niestety, pojęcia “szefa” i “lidera” są ze sobą mylone, czy też używane zamiennie.
czytaj więcej
Kompleksowe bezpieczeństwo firmy od Check Pointa
Izraelscy specjaliści od bezpieczeństwa - firma Check Point Software Technologies zaprezentowała Check Point Infinity, rewolucyjną architekturę cyberbezpieczeństwa, zaprojektowaną w celu zaspokojenia wszelkich potrzeb bezpieczeństwa organizacji. Check Point Infinity jest pierwszym zintegrowanym systemem bezpieczeństwa sieci, chmury i urządzeń mobilnych, zapewniającym niezrównane zapobieganie zagrożeniom rosnącej liczby cyberataków.
czytaj więcej
Liczy się nie tylko biznes
Społeczna odpowiedzialność biznesu już dawno przestała być tylko modnym sloganem odmienianym przez możliwe przypadki w środowisku managerów czy ekspertów. Firmy starają się dzielić dobrem z organizacjami pozarządowymi i społecznościami lokalnymi. Dziś taka postawa już nie dziwi, a jest szczególnie ważna zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, w których duże przedsiębiorstwa spełniają wyjątkową rolę.
czytaj więcej
Etyczne firmy zarabiają więcej
Przedsiębiorstwa potrafią włożyć wiele wysiłku w budowanie swojego wizerunku. Jeśli za deklaracjami, że firma działa etycznie, faktycznie idą działania mające na celu eliminowanie nieprawidłowości, wizerunek ten może być spójny z rzeczywistością. Gorzej, gdy dbałość o dobre wrażenie koncentruje się raczej na ukrywaniu tego, co niewygodne…
czytaj więcej
2017-04-20, 12:17
flypr
Kampania wizerunkowa marki „Czas na Herbatę” z udziałem Macieja Florka
21 kwietnia br. rozpocznie się trzymiesięczna kampania wizerunkowa marki „Czas na Herbatę”,
w której udział weźmie Maciej „Gleba” Florek. Stanowi ona element działań promujących 20-lecie marki na polskim rynku. Kampania będzie realizowana zarówno w serwisach społecznościowych marki Czas na Herbatę, jak i Macieja Florka.
czytaj więcej
Freelancing a zarządzanie czasem. Dlaczego warto o tym rozmawiać?
Powodów, dla których wiele osób decyduje się na pracę w charakterze freelancera jest wiele: wybór projektów nad którymi pracujemy, możliwość skalowania swoich dochodów, praca z domu (co znacznie ułatwia spędzanie czasu z rodziną), większy wpływ na kierunek rozwoju osobistego i wykorzystywanie swojego potencjału. To, z czego stosunkowo mało osób zdaje sobie sprawę, to fakt, że w byciu freelancerem kluczem do sukcesu jest pogodzenie swojego życia zawodowego z życiem prywatnym. Jak to osiągnąć? Dzisiaj właśnie porozmawiamy na ten temat.
czytaj więcej
Infobip stawia na wielokanałowość komunikacji
Infobip wprowadza OMNI, rozwiązanie pomagające firmom i markom docierać do swoich odbiorców przy wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji takich jak m.in. usługi SMS, połączenia głosowe, powiadomienia PUSH oraz aplikacje czatu tzw. boty dla komunikatorów jak m.in. Viber i Facebook Messenger.
czytaj więcej
6 sposobów, by szkolenie firmowe było efektywne
Czy warto wysyłać pracowników na szkolenia? Może się wydawać, że to pytanie retoryczne, na które odpowiedź zawsze powinna być pozytywna, a jednak są szefowie, którzy mają co do tego wątpliwości. I słusznie! Samo szkolenie może nie mieć sensu – sens ma dopiero sytuacja, w której pracownicy zastosują zdobytą wiedzę w codziennej praktyce.
czytaj więcej
Jak Dawid zwyciężył Goliata, czyli triumf innowacji
Portal mojekspert.pl zdaje się być rewolucją w dzisiejszych kręgach biznesu, finansów oraz prawa. Wysoki poziom nieznajomości tych zagadnień w społeczeństwie sprawia, że pojawiają się liczne problemy związane z codzienną egzystencją. Ta innowacyjna inicjatywa skupia w jednym miejscu specjalistów z danych dziedzin.
czytaj więcej
1...21222324252627...48

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top