Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Chcesz być specjalistą od PR, nie wystarczy jeden artykuł na pół roku
Dobry specjalista od PR, czyli od tak ładnie nazywanego Public Relations, powinien skupić się na przedstawianiu zalet współpracy z daną firmą lub marką. Nie jest to wbrew pozorom, ani łatwe, ani trudne. Na początku pojawienia się promocji w sieci Internet, bywało że osoby pisały po forach. Fajna firma i wstawiały link, albo skorzystaj z oferty. To jednak już w tej chwili za mało.
czytaj więcej
Po, co w ogóle budować swoją markę w sieci Internet?
Marka produktu lub firmy, to coś co nie wszyscy doceniają. Chodzi tu o jej rozpoznawalność oraz budowanie zaufania do firmy. Przekonywania odbiorców do wypróbowania dobrych produktów lub usług, które oferuje.
czytaj więcej
Jak zmienia Cię Twój biznes, pozytywnie czy negatywnie?
Na to pytanie niestety, ale trzeba odpowiedzieć sobie samemu, najlepiej jest sobie przemyśleć, jakim się było człowiekiem przed założeniem własnego biznesu, a jakim się stało w czasie jego tworzenia i rozwijania.
czytaj więcej
Rada roku 2016: Hobby, też można zmienić w system biznesu
Najlepszym sposobem, którym wydaje się najtrudniejszym jest dobry wybór już na początku swojej kariery, czy biznesu. Odpowiedzią jest hobby i znalezienie sposobu na zarabianie na nim.
czytaj więcej
System biznesu, czyli sprawdź sam ile razu już tam byłeś?
System biznesu, to wsparcie na wszystkich etapach. Ustalenie pewnego rodzaju porządku oraz pewnego rodzaju kolejności zdarzeń. Bywa, że pewne działania sprawiły nam niespodziankę w postaci dodatkowych profitów, jednak nie zwróciliśmy uwagi, co tak naprawdę je spowodowało, a tymczasem może właśnie, wszystkie działania je poprzedzające, to był dobry, a przede wszystkim efektowny system działania.
czytaj więcej
Jak zaprojektować, ulepszyć działanie systemu biznesowego?
Sama wiedza o tym, że powinno się zbudować lub ulepszać swój system biznesowy, to dopiero początek nowej, lepszej ścieżki rozwoju. Wówczas jednak pojawiają się pytania: Od czego zacząć? Jak się za to zabrać? Każdy z nas zna dwie metody osiągania celów. Jakie one są?
czytaj więcej
Jak programy mogą wspomagać obsługę klienta?
Obsługa klienta może przebiegać sprawnie, z wykorzystaniem odpowiednich programów, albo odbywać się „ręcznie”. W tej drugiej sytuacji pracownicy większość swojego czasu przeznaczają na wprowadzanie danych, które nowoczesny program sam mógłby pobrać z zamówień i za sprawą jednego kliknięcia odpowiednio przetworzyć.
czytaj więcej
Jakie postanowienie na Nowy Rok 2016 warto zrobić?
Noworoczne postanowienia miewa każdy z nas, ale nie każdemu z nas wystarcza samozaparcia, aby je albo chociaż część z nich spełnić. Dlaczego jedne postanowienia warto robić, a innych nie?
czytaj więcej
Menedżer asertywny, czyli jaki?
Asertywność należy do tych kompetencji, które menedżerowie rozwijają najchętniej. Jest tak, ponieważ z jednej strony czują oni potrzebę, by lepiej radzić sobie z pracownikami, a z drugiej, zauważają, że ich samodzielne starania w tym obszarze napotykają wiele barier.
czytaj więcej
Jak skutecznie zatrzymać kupującego i zwiększyć sprzedaż na Allegro?
Allegro, to jeden z najlepiej sprzedających portali w Polsce, ale sprzedaż pojedynczego użytkownika zależy już od jego predyspozycji, od tego jak silną markę chce zbudować, a także trochę o automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta, o której nie zawsze wie się wszystko, a już na pewno można się jeszcze wiele nauczyć, na ten temat.
czytaj więcej
123...272829303132333435

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top