Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Czy mocne nagłówki naprawdę, tak dobrze sprzedają?
Otwierając prasę można bardzo szybko zauważyć o czym będziemy czytać.
czytaj więcej
LOG Global Edition – jak wykorzystać potencjał firmy.
27 kwietnia br. w Warszawie odbyła się premiera LOG Global Edition, produktu polskiej firmy LOG Systems. Zaprezentowane oprogramowanie znacznie ułatwi zarządzanie biznesem, pozwoli na skuteczną kontrolę przedsiębiorstwem, na którą może pozwolić sobie każda, nawet dopiero startująca firma, dzięki bardzo niskiemu abonamentowi.
czytaj więcej
„Nakręć się na biznes“ i zdobądź 50 000 zł na rozwój własnej firmy
Potrzebujesz pieniędzy na inwestycje? Weź udział w konkursie „Nakręć się na biznes“ i zdobądź nawet 50 000 zł na rozwój Twojej firmy. Zgłoszenia przyjmowane są do 30 czerwca.
czytaj więcej
4 znaczące powody, przez które firmy przestają zatrudniać pracowników na stałe
Nie ma firmy – choć nie każda sobie z tego zdaje sprawę – która choć raz nie korzystała z usług zewnętrznych. Najpopularniejszymi usługami outsourcingowymi są usługi księgowe oraz prawne. Niewiele przedsiębiorstw przecież stać na stałe zatrudnienie osób na takie stanowiska, pomimo iż potrzebni są praktycznie na każdym etapie działalności. Jak wygląda jednak branża PR i marketingu? Czy warto inwestować w pełnoetatowego specjalistę w firmie czy lepiej powierzyć takie zadania komuś z zewnątrz? Poniżej przedstawiam 5 powodów, przez które firmy rezygnują ze standardów zatrudniania pracowników na rzecz inwestycji w outsourcing.
czytaj więcej
Jak zdobywać klientów w internecie i sprzedawać na masową skalę?
Nawet bardzo dobry pomysł na biznes, nie zagwarantuje sukcesu. Kluczem do zysków Twojej firmy jest sprzedaż i głodny tłum kupujących.
czytaj więcej
Po co to zrobiłeś, czyli misja biznesmena?
Podejmując ważną w życiu decyzję o założeniu biznesu, mamy w swoim umyśle jakiś konkretny cel. Może, to być zarabianie większych pieniędzy, czy niezależność. Czy jednak samo nastawienie na zysk jest najważniejsze?
czytaj więcej
Po pierwsze strategia zakupowa i partnerskie relacje z dostawcami
Marcel Thoutberger i Frank Schönfeld to eksperci zakupowi prowadzący projekty konsultingowe dla klientów firmy OptiBuy w Szwajcarii. 12 maja w Katowicach na konferencji PROCON Manufacturing 2016 będą mówić o tym, jak zarządzać międzynarodowymi relacjami między klientami i dostawcami. Nieco na ponad miesiąc przed tym wydarzeniem postanowiliśmy zadać Marcelowi i Frankowi kilka pytań na temat sytuacji na lokalnym rynku zakupowym. Poprosiliśmy również o rekomendacje dla polskich przedsiębiorstw produkcyjnych zainteresowanych współpracą ze szwajcarskimi firmami.
czytaj więcej
Parafraza ułatwi komunikację z klientem, podwładnym i szefem
Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / -łaś parafrazy na szkoleniach. Więc można stwierdzić, że wiesz, co robić kiedy jej użycie odnosi skutek odwrotny od zamierzonego? Dlaczego więc podejmować po raz kolejny temat parafrazy? Ponieważ jest niezwykle istotny element komunikacji w sytuacjach biznesowych. Banalnie proste, takie pierwsze wrażenie odnosimy, kiedy poznajemy strukturę i zastosowania parafrazy. Banalnie przestaje być, gdy przyjrzymy się konsekwencjom właściwego lub co gorsza nieprawidłowego zastosowania parafrazy.
czytaj więcej
Krynka inwestuje w nowe rozwiązania
Krynka, podlaski producent wody źródlanej oraz napoi, modernizuje swój zakład. Po trwających niemal cztery miesiące pracach zakończono ważną inwestycję. Uruchomiono nowoczesną sprężarkownię. Urządzenia zaopatrują linie produkcyjne w sprężone powietrze niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania wszystkich działających tam maszyn. System zamontowany w Krynkach jest przy tym jednym z najbardziej zaawansowanych tego typu w kraju.
czytaj więcej
Jak rozwijać firmę dzięki potencjałowi jej otoczenia?
Zastanów się, czy aby na pewno wykorzystujesz cały dostępny Ci potencjał otoczenia? Chodzi o wszystkie możliwości. Czy reklamujesz się, tam gdzie to możliwe?
czytaj więcej
1...27282930313233...42

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top