Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Jak stać się zmotywowanym liderem?
Lidera przedstawia się często jako kreatywne przeciwieństwo menedżera-administratora. Czy można jednak coś zrobić, by świadomie zmienić swój klasyczny styl zarządzania na taki, który stanie się autentycznym przywództwem? I skąd czerpać energię do inspirowania innych?
czytaj więcej
Polacy liderami w zakupach w Europie
Polska znajduje się w czołówce trzech najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie - wynika z raportu Payvision. Najbardziej dynamiczny wzrost w 2014 roku odnotowano w Niemczech (25%), Hiszpanii (24,8%) i właśnie w Polsce (22,6%).
czytaj więcej
SMS obchodzi 24. urodziny!
3 grudnia miną 24 lata od chwili wysłania pierwszego SMS-a. Przez ten czas krótkie wiadomości tekstowe zyskały ogromną popularność na całym świecie ustanawiając standard w mobilnej komunikacji tekstowej. I wciąż mają się świetnie! Według najnowszego raportów Urzędu Komunikacji Elektronicznej Polacy w ubiegłym roku wysłali ich 51,9 mld. Pod względem liczby wysyłanych wiadomości, nasz kraj znajduje się w czołówce państw Unii Europejskiej. Przeciętny użytkownik w kraju wysyła 83 wiadomości miesięcznie, przy średnio 68 komunikatach w krajach wspólnoty. SMS-y dzisiaj to nie tylko narzędzie do komunikacji między użytkownikami, świetnie sprawdzają się m.in. w marketingu, komunikacji kryzysowej oraz do autoryzacji operacji finansowych.
czytaj więcej
ARGO – Słodycze z Łańcuta, które podbijają świat
Rodzinne przedsiębiorstwa stają się obecnie rzadkością na polskim rynku. Wśród mnożących się korporacji i wielkich firm z kapitałem zagranicznym małym, polskim przedsiębiorcom coraz trudniej sprostać konkurencji. Jednak są wyjątki od tej reguły i takim wyjątkiem jest z pewnością firma ARGO, z niewielkiego, urokliwego Łańcuta, która stara się być poważną konkurencją w słodkiej branży - produkując słodycze.
czytaj więcej
Benefity w firmie. Który model wybrać, by… zyskać?
Systemy benefitowe w Polsce z roku na rok zyskują coraz większe grono odbiorców. Obecnie nie tylko międzynarodowe korporacje, lecz także małe i średnie przedsiębiorstwa doceniają motywacyjną rolę świadczeń w rozwoju firmy. Na rynku istnieje wiele modeli pozapłacowego doceniania kadry, ale który z nich warto wybrać, by odnieść realne korzyści?
czytaj więcej
Kolporter przygotował strategię rozwoju sieci na kolejny rok
Nowe produkty, nowe formaty i nowe możliwości promocyjne dla dostawców – to trzy główne filary, na których Kolporter planuje oprzeć rozwój swojej sieci saloników i salonów prasowych.
czytaj więcej
REDS - nowy system współpracy biur nieruchomości
Franczyzowa sieć biur nieruchomości Metrohouse wychodzi z nową inicjatywą do lokalnych biur nieruchomości. Jest to system REDS, który ułatwia współpracę międzyagencyjną. Na rozwiązaniu skorzystają pośrednicy i ich klienci.
czytaj więcej
Created in Poland Superbrands 2016/17 dla ZM Kania!
Firma drugi rok z rzędu wyróżniona została prestiżowym tytułem „Created in Poland Superbrands 2016/17”. Aby otrzymać tytuł Superbrands lub Created in Poland Superbrands, marki musiały przejść przez wymagający i restrykcyjny trzyetapowy Proces Certyfikacji.
czytaj więcej
Gorączkę świątecznych zakupów podgrzeją SMS-y
Już za chwilę wpadniemy w szał świątecznych zakupów. Dla wielu sklepów to prawdziwe żniwa, w tym okresie notują one rekordowe obroty w skali roku. Konkurencja o serca i portfele klientów jest jednak bardzo duża, a zdaniem firmy doradczej Deloitte główną areną tej walki jest Internet. Największy wpływ na taki stan rzeczy ma rewolucja technologiczna związana z coraz większą liczbą urządzeń mobilnych i nawyków klientów, którzy coraz częściej dokonują zakupów online. SMS-y są narzędziem po które sięgają firmy, aby dotrzeć bezpośrednio do klientów ze specjalnymi, świątecznymi ofertami. Firma Infobip specjalizująca się w komunikacji mobilnej przewiduje, że w grudniu firmy roześlą do swoich klientów co najmniej 40% więcej wiadomości SMS w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku.
czytaj więcej
Nowy katalog stron www
Linki partnerskie nie wszędzie można zamieszczać, ale jest już specjalny katalog.
czytaj więcej
1...28293031323334...50

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top