Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Jak budować markę w Internecie, skupiając się na zaletach firmy lub usługi?
Angażując się w budowanie marki wokół produktów lub usług, należy zwrócić uwagę na najważniejsze aspekty. A mianowicie, na zalety produktu lub usługi, a także na to, co zapewnia klientom zakupienie, tegoż produktu.
czytaj więcej
Polacy coraz częściej podróżują służbowo i robią to w dobrym standardzie
Lokalizacja, przyjazna atmosfera i… darmowe Wi-Fi – te czynniki są najistotniejsze dla Polaków w obiekcie zakwaterowania podczas delegacji. Podczas gdy prawie połowa wyjeżdżających służbowo nocuje w hotelach 4-5-gwiazdkowych, tyle samo otrzymuje dietę w wysokości ustawowego minimum 30 zł na dzień. To tylko niektóre z wyników badania „Polacy w delegacji - standardy i zwyczaje” przeprowadzonego przez sieć hoteli Vienna House.
czytaj więcej
Eko-System: nowa budowa i rozbudowa
Nowy rok na dobre się jeszcze nie rozpoczął, a białostocki Eko-System może się już pochwalić dwiema kolejnymi realizacjami. Mowa o budynkach magazynowo-usługowych w Grabówce oraz w Białymstoku. Jeden z nich powstał całkowicie od podstaw, drugi zaś został w ostatnim czasie rozbudowany.
czytaj więcej
Dyskont marketingowy: Korzystny dla biznesu
Outsourcing marketingu to zarówno korzyści finansowe dla firmy, ale przede wszystkim szansa pozyskania nowych Klientów, zwiększenie sprzedaży i zysków.
czytaj więcej
SMS Marketing wciąż ekskluzywny, ale dostępny dla każdego
Kampanie SMS wykorzystywane w marketingu wciąż kojarzone są z wielkimi korporacjami dysponującymi dużymi budżetami na promocję. Wydaje się, że masowa wysyłka krótkich wiadomości tekstowych do klientów wiąże się z ogromnymi kosztami i nie jest to narzędzie dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw. Tymczasem taki sposób promocji z powodzeniem mogą wykorzystywać nawet przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. Stosując taką formę komunikacji z klientem, nie tylko skutecznie dotrą z ofertą zwiększając sprzedaż, ale także zrealizują inne, nie mniej ważne cele: budowanie i podtrzymanie relacji z klientami, pozyskanie nowych czy budowanie wizerunku firmy stosującej nowoczesne rozwiązania.
czytaj więcej
Jak tanio pozycjonować strony www i zwiększyć zyski z działalności?
Poszukiwanie dobrych rozwiązań związanych z pozycjonowaniem stron bywa nie lada wyzwaniem. Albo koszty są wysokie, albo efekty niezbyt zadowalające. Czy można sobie z tym jakoś poradzić?
Jak powszechnie wiadomo, najlepsze efekty dają zróżnocowane wpisy tematyczne oraz ręczne pozyskiwanie linków, jednak wsparcie automatyczne bywa pomocne.
czytaj więcej
Księgowość online - dlaczego warto?
Z decyzją o założeniu własnej firmy wiążę się spore wyzwanie, a także odpowiedzialność. Każdy przedsiębiorca powinien wybrać jak najbardziej optymalny system rozliczeń księgowych. Rozwiązań jest wiele.
czytaj więcej
Metoda 5S – porządek sprzyja efektywności
Czy metoda 5S naprawdę się firmom opłaca? Zazwyczaj tak, choć wiele zależy od determinacji menedżerów wprowadzających zmiany, a także od ich umiejętności, by skutecznie przekonać do nich pracowników. Bez tego trudno będzie mówić o sukcesach.
czytaj więcej
Jak optymizm w biznesie może przyczynić się do rozwoju przedsięwzięcia?
Optymizm, czyli szukanie przede wszystkim pozytywnych stron wszystkiego, co się dzieje. Może być przydatny także w biznesie.
Chodzi o tak zwany entuzjazm, który pojawia się tylko w momencie,
kiedy sami jesteśmy dobrze nastawieni do tego, co robimy.
czytaj więcej
Udany rok dla dystrybucji prasy
Rozmowa z Grzegorzem Fibakiewiczem, wiceprezesem Kolportera, kierującym Departamentem Dystrybucji Prasy.
czytaj więcej
1...34353637383940...46

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top